fuglekvitter__ Skrevet 22. januar 2017 #1 Skrevet 22. januar 2017 Jeg syntes at det nesten ikke går an å ha sine egne meninger. Hvis jeg i en situasjon har ytret meg og ment noe, så kan man bli møtt med svar om at nei, det er ikke tilfellet og man blir irettesatt på en skikkelig nedlatende måte. En ting er at hvis noe ikke er tilfellet så er det ikke det. Alle skjønner jo at de ikke har rett hver gang man mener noe, men la oss si at man har rett, og hvis den meningen er ulik hvordan en annen part tenker så skal man slippe å bli irettesatt på en nedlatende måte og nesten tvunget til å mene det de som diskuterer det mener. Hva hvis de kunne hørt på andre, og sagt: kanskje personen har et poeng? Hvorfor skal alle andre med en annen mening gå i seg selv hele tiden? Hvis noen mener noe annet i fra meg så setter jeg meg sjeldent ned med pekefinger'n og irettesetter personen bare fordi den har en annen mening enn meg. Jeg kan sikkert si meg uenig, men jeg sitter ikke og bruker et nedlatende tonefall ovenfor folk for deretter å tvinge de til å mene det samme som meg.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #2 Skrevet 22. januar 2017 Selvfølgelig kan du ha dine meninger. Men her inne, prater du så mye tull og usammenhengende om ting som trådene ikke handler om, at det er fryktelig slitsomt når du svarer i tråder. Men det er mange som deg her inne, så dere kan jo lage deres egen klubb. Anonymkode: 5c86a...450 1
fuglekvitter__ Skrevet 22. januar 2017 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2017 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig kan du ha dine meninger. Men her inne, prater du så mye tull og usammenhengende om ting som trådene ikke handler om, at det er fryktelig slitsomt når du svarer i tråder. Men det er mange som deg her inne, så dere kan jo lage deres egen klubb. Anonymkode: 5c86a...450 Nei, nå mener jeg dette generelt sett. Ikke om noen på kg, men la oss si noen mente det jeg skrev. Nå prater du tull egentlig. Ja, de har sine egne klubber og sånt, men jeg er ikke med i den klubben men hvis man nå igjen forsøker å holde seg til saken.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #4 Skrevet 22. januar 2017 Jeg har ikke samme erfaring som deg. Kan det være noe med omgangskretsen din? Anonymkode: 08dcc...5d6 1
fuglekvitter__ Skrevet 22. januar 2017 Forfatter #5 Skrevet 22. januar 2017 (endret) 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke samme erfaring som deg. Kan det være noe med omgangskretsen din? Anonymkode: 08dcc...5d6 Nei, fordi at det (uten å utlevere hvem det eventuelt skulle være) er en person man rett og slett ikke kjenner som gjør sånt, så nei. Hvis det var mange som gjorde sånt så hadde man forhåpentligvis forstått at det var omgangskretsen som man var uenig med, men nei det er ikke tilfellet. Det er jo helt skrudd å bli irettesatt av en person man ikke kjenner slik jeg beskrev i hovedinnlegget. Endret 22. januar 2017 av fuglekvitter__
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #6 Skrevet 22. januar 2017 4 minutter siden, fuglekvitter__ skrev: Nei, fordi at det (uten å utlevere hvem det eventuelt skulle være) er en person man rett og slett ikke kjenner som gjør sånt, så nei. Hvis det var mange som gjorde sånt så hadde man forhåpentligvis forstått at det var omgangskretsen som man var uenig med, men nei det er ikke tilfellet. Det er jo helt skrudd å bli irettesatt av en person man ikke kjenner slik jeg beskrev i hovedinnlegget. Ja det er rart. Men det er også vanskelig for oss å forstå hvor en enkeltperson gjør som h*n gjør Anonymkode: 08dcc...5d6
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #7 Skrevet 22. januar 2017 Akkurat nå, fuglekvitter__ skrev: Nei, fordi at det (uten å utlevere hvem det eventuelt skulle være) er en person man rett og slett ikke kjenner som gjør sånt, så nei. Da høres det ærlig talt ikke ut som noe spesielt stort problem, men heller som at du har kommet borti ett lite sympatisk menneske. Det gjør vi jo alle i ny og ne. Det viktige da blir å ikke tillegge disse enkeltstående tilfellene mer vekt enn de er verdt, men heller bare jatte med der og da og slå dem fra deg i det de er ute av syne. Anonymkode: 841c6...e0f
Miklo Velka Skrevet 22. januar 2017 #8 Skrevet 22. januar 2017 1 time siden, fuglekvitter__ skrev: Hvorfor får man ikke ha sine egne meninger? Det er ikke noe problem å ha egne meninger. Jeg har det, og ytrer de hver dag, uten at det tilsynelatnde skaper problemer for noen.
fuglekvitter__ Skrevet 22. januar 2017 Forfatter #9 Skrevet 22. januar 2017 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men det er mange som deg her inne, så dere kan jo lage deres egen klubb. Anonymkode: 5c86a...450 Da er vel du den som aldri gjør det da, så kan du danne din egen lille klubb. Endret 22. januar 2017 av fuglekvitter__
fuglekvitter__ Skrevet 22. januar 2017 Forfatter #10 Skrevet 22. januar 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja det er rart. Men det er også vanskelig for oss å forstå hvor en enkeltperson gjør som h*n gjør Anonymkode: 08dcc...5d6 Nei ikke godt å si. Noen bare er sånn, og det er ikke noen big deal, men slik som andre her skriver så følte jeg for å skrive det ned.
fuglekvitter__ Skrevet 22. januar 2017 Forfatter #11 Skrevet 22. januar 2017 14 minutter siden, Miklo Velka skrev: Det er ikke noe problem å ha egne meninger. Jeg har det, og ytrer de hver dag, uten at det tilsynelatnde skaper problemer for noen. Nei, og da er du heldig for det er sånn det skal være. Det er jo derfor jeg skrev det jeg skrev om å ikke få ha sine egne meninger uten å bli irettesatt. Så det du sier skulle jo være en selvfølge.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #12 Skrevet 22. januar 2017 3 minutter siden, fuglekvitter__ skrev: Nei, og da er du heldig for det er sånn det skal være. Det er jo derfor jeg skrev det jeg skrev om å ikke få ha sine egne meninger uten å bli irettesatt. Så det du sier skulle jo være en selvfølge. Er dette mennesket som du ikke kjenner ofte tilstede nå du sier hva du mener om ting? Anonymkode: 32c7f...72e
fuglekvitter__ Skrevet 22. januar 2017 Forfatter #13 Skrevet 22. januar 2017 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er dette mennesket som du ikke kjenner ofte tilstede nå du sier hva du mener om ting? Anonymkode: 32c7f...72e Jeg gidder ikke utlevere personer her inne (om/at/hvis), så det er ikke noe mer å svare på egentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå