Gjest gjest 0 Skrevet 8. desember 2004 #21 Del Skrevet 8. desember 2004 Jeg er for plastisk kirurgi hvis det er grunn til det! Jeg synes det er tullete at en med B-cup skal ha silikon bare for å få større pupper, at en med normale lepper skal ta collagen osv. Men er det noe som virkelig plager en person psykisk eller fysisk synes jeg det er helt greit. Og uansett er det selvfølgelig en privatsak, men jeg tar meg i å tenke mitt om de som tar silikon og slike ting når det egentlig ikke er nødvendig. Selv har jeg tatt bukplastikk og lårplastikk. Jeg måtte betale 15000 for lårplastikken (fikk rabatt siden de gjorde alt samtidig) og bukplastikken fikk jeg dekket av staten pga plagene det medførte. Nå er jeg et nytt og fornøyd menneske! Jeg angrer ikke et eneste sekund, og jeg unner alle å kunne være så fornøyd med seg selv. Livet har blitt mye bedre nå! :-) Pam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 8. desember 2004 #22 Del Skrevet 8. desember 2004 det med at venner og familie "lyver" før man opererer seg tror jeg er vanlig. Jeg fikk alltid høre at jeg så helt fin ut, at jeg ikke burde gjøre noe med brystene mine, at de var små og faste, at det ikke var fint med for store, blaaah blaaaah blah... Rett etter operasjonen kom alle ut av løgn-skapet, og sannheten om hva de hadde syntes om kroppen min før operasjonen kom frem: "åh så fiiin du er, du var jo HELT paddeflat før!! Ja jeg forstår deg kjempegodt, jeg hadde gjort det jeg også!!". Joddaaaa... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 9. desember 2004 #23 Del Skrevet 9. desember 2004 Jeg er for plastisk kirurgi hvis det er grunn til det! Jeg synes det er tullete at en med B-cup skal ha silikon bare for å få større pupper, at en med normale lepper skal ta collagen osv. Men er det noe som virkelig plager en person psykisk eller fysisk synes jeg det er helt greit. Og uansett er det selvfølgelig en privatsak, men jeg tar meg i å tenke mitt om de som tar silikon og slike ting når det egentlig ikke er nødvendig. Selv har jeg tatt bukplastikk og lårplastikk. Jeg måtte betale 15000 for lårplastikken (fikk rabatt siden de gjorde alt samtidig) og bukplastikken fikk jeg dekket av staten pga plagene det medførte. Nå er jeg et nytt og fornøyd menneske! Jeg angrer ikke et eneste sekund, og jeg unner alle å kunne være så fornøyd med seg selv. Livet har blitt mye bedre nå! :-) Pam Ehhhh... Hvis jeg forstår deg riktig, så motsier du deg selv her... Du sier altså at du er imot plastisk kirurgi dersom det egentlig ikke er nødvendig... Deretter sier du at du har tatt lårplastikk og bukplastikk??? Greit nok med buken, for den fikk du dekket av staten fordi du plagdes av det, men den lårplastikken som du betalte selv var vel strengt tatt ikke en nødvendighet siden du ikke fikk det dekket??? Bare lurer..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 9. desember 2004 #24 Del Skrevet 9. desember 2004 det med at venner og familie "lyver" før man opererer seg tror jeg er vanlig. Jeg fikk alltid høre at jeg så helt fin ut, at jeg ikke burde gjøre noe med brystene mine, at de var små og faste, at det ikke var fint med for store, blaaah blaaaah blah... Rett etter operasjonen kom alle ut av løgn-skapet, og sannheten om hva de hadde syntes om kroppen min før operasjonen kom frem: "åh så fiiin du er, du var jo HELT paddeflat før!! Ja jeg forstår deg kjempegodt, jeg hadde gjort det jeg også!!". Joddaaaa... :enig_animasjon: Må si jeg har samme erfaringene som deg Nina! Ellers er jeg enig i de som sier at folk må gjøre som de vil, enten det er såkalt "nødvendig" eller ei. Så lenge folk er fornøyd med seg selv, enten med eller uten operasjon, er det greit for meg. Men dobbeltmoraliserende folk kan tie still... CeeCee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. desember 2004 #25 Del Skrevet 11. desember 2004 Dere som har operert nesen, hvor gjorde dere det og hvor mye kosta det? Ble dere fornøyd? Jeg har en ganske bred nese og kunne tenke meg å gjøre den smalere helve veien nedover, minske nesetippen samt gjør neseryggen flatere og mere konkav. Vil ha en nese som Marilyn Monroe... Har vært i kontakt med en kirurg, som var "helt med" inntill jeg sendte et bilde av den nesen jeg synes er fin. Da fikk jeg en kort tilbakemelding "Beklager men slike operasjoner gjør ikke jeg". Merkelig... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå