Starlight2 Skrevet 22. januar 2017 #1 Skrevet 22. januar 2017 Hei, jeg er en jente på 21 som vurderer å ta tannlegestudiet til neste år i Oslo. På dette grunnlaget har jeg noen spørsmål om selve studiet som jeg ønsker svar på, fra nåværende tannlegestudenter - Hvordan er studiet, veldig vanskelig? - Kreves det veldig gode fingerferdigheter, eller er dette noe som læres? - Hvor mye av tiden går til skole og er det mye obligatorisk? Gjerne skriv litt om egne erfaringer og synspunkter Tusen takk på forhånd for svar!
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #2 Skrevet 22. januar 2017 Vurderer det samme, og har et par spørsmål; - Jeg er "naturlig" skjelven på hånden. Dette er ikke mye, men hvis jeg strammer en finger kraftig kan jeg få litt småskjelvninger. Kan dette bli et problem? Merker også når jeg konsentrerer meg og prøver å sikte inn for eksempel en penn på et lite område at jeg kan bli litt utstødig på hånden. - Blir veldig nervøs før alle former for fremføringer og situasjoner hvor jeg må prestere. Hvordan skal jeg klare en eksamen hvor jeg mest sannsynlig må borre i tennene til andre/gjøre arbeid som krever nøyaktighet og presisjon, når jeg er et skjelvende aspeløv? Anonymkode: f4b5b...e47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå