Gå til innhold

Lever singellivet skikkelig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men er det riktig av meg?

jeg er 23 år, hatt kjæreste de siste 5 årene, men etter at jeg ble singel, har jeg jenter på alle kanter. Jeg har 2 jeg ligger med ofte, har sånn 4 stk jeg prater med å alle antyder at de vil ha sex å sender nudes. Jeg stor trives, syns egt dette er uskyldig moro. Selvfølgelig, den dagen jeg er seriøs med noen igjen, så er det bare henne. Men hva tenker dere om slik jeg holder på nå? Vil bare høre objektive synspunkter utenfra

Anonymkode: a6e4c...119

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til en viss grad må man igjennom noen sånne perioder for å genuint slå seg til ro den dagen den riktige kommer inn i bildet. Som singel kan man gjøre hva som helst, så lenge du har plettfri vandel i forhold ;)

Skrevet

Kan også nevnte at det siste året har hatt 7 partnere

Gjest MadameDeRosa
Skrevet

Pass på å ikke få kjønnssykommer og gjøre noen gravide så... 

Skrevet
1 minutt siden, MadameDeRosa skrev:

Pass på å ikke få kjønnssykommer og gjøre noen gravide så... 

Jeg bruker kondom å sjekker meg før nye partnere 

Gjest MadameDeRosa
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ingen garanti for at de faste partnerne ikke er med andre

Gjest Hemoglobin
Skrevet

Så lenge du er ærlig, beskytter deg og kommuniserer skikkelig med de involverte, så ser jeg ikke problemet.

Skrevet

80-20 regelen. Helt naturlig. Verden har mange taper og noen vinnere.

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det hjelper ikke. De to du har sex med, samt de potensielt 4 andre kan ha alle ha sykdommer de ikke vet om. Og deres eks- eller nåværende partnere kan være i samme båt.

Vi snakker potensielt et høyt antall du er avhengig av at sjekker seg hyppig og ALLTID bruker kondom, slikkelapp og unngår alt som kan smitte.

Folk på din alder er på verdenstoppen i kjønnssykdommer, så statistikken taler ikke helt bra i din favør om du venter til partnerbytte utenfor forhold.

Anonymkode: 63c94...236

• Liker 1
Skrevet

Dette virker som en ganske dårlig skjult skrytetråd; "se på meg, har så mange damer på alle kanter, og alle har bare såå lyst på meg, hva synes dere folkens,er jeg ikke fantastisk!"

Anonymkode: 724fd...8cc

Gjest Annetnavn_
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg er 23 år, hatt kjæreste de siste 5 årene, men etter at jeg ble singel, har jeg jenter på alle kanter. Jeg har 2 jeg ligger med ofte, har sånn 4 stk jeg prater med å alle antyder at de vil ha sex å sender nudes. Jeg stor trives, syns egt dette er uskyldig moro. Selvfølgelig, den dagen jeg er seriøs med noen igjen, så er det bare henne. Men hva tenker dere om slik jeg holder på nå? Vil bare høre objektive synspunkter utenfra

Helt greit. Mange har sånne perioder mellom forhold. Bruk kondom.

Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem spør du? Og hvorfor? Hva som er rett for deg må du vel være voksen nok til å vite selv?

Anonymkode: add6c...444

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette virker som en ganske dårlig skjult skrytetråd; "se på meg, har så mange damer på alle kanter, og alle har bare såå lyst på meg, hva synes dere folkens,er jeg ikke fantastisk!"

Anonymkode: 724fd...8cc

Skrytetråd? Jeg står frem anonym.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...