AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #1 Skrevet 22. januar 2017 Jeg har mange små hår, såkalte babyhår. Når jeg har i hestehale så er det to områder som går fra pannen og bak omtrent halvveis bak, på begge sider av hodet hvor det kun er babyhår og er ikke langt nok til å ha i hestehalen. Det er litt vanskelig å forklare men problemet er at det er utrolig plagsomt med så mye babyhår! Er det noe jeg kan bruke eller ta i håret for at de skal vokse ut? Anonymkode: 14fae...d6e
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #2 Skrevet 23. januar 2017 Det vokser da ut etterhvert Anonymkode: 0b6ce...78e
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #3 Skrevet 23. januar 2017 Hmm, for meg løsner ikke hårene fra rota før andre eller tredje uke etter behandling nr. 2, tror jeg. Så tok det enda en liten stund etter det, før misfargingen i hårsekkene ble helt borte. Anonymkode: 19ef3...577
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #4 Skrevet 23. januar 2017 Feil tråd, sorry. Anonymkode: 19ef3...577
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #5 Skrevet 23. januar 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har mange små hår, såkalte babyhår. Når jeg har i hestehale så er det to områder som går fra pannen og bak omtrent halvveis bak, på begge sider av hodet hvor det kun er babyhår og er ikke langt nok til å ha i hestehalen. Det er litt vanskelig å forklare men problemet er at det er utrolig plagsomt med så mye babyhår! Er det noe jeg kan bruke eller ta i håret for at de skal vokse ut? Anonymkode: 14fae...d6e De vokser jo så du må la de være. Men om du vil temme de litt så bruk en tannkost med litt olje på og gre de bakover "på plass". Anonymkode: 8f496...fa4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå