pappar Skrevet 22. januar 2017 #1 Del Skrevet 22. januar 2017 Hei Jeg har brukt tusenvis av penger nå på diverse gullsprayer som finnes på Jernia og den type butikker. Men jeg får aldri noe fint resultat! De blir ofte for "kobber"-aktige, eller så smitter de av hvis du tar på det (selv etter overlakk). Så jeg tenkte å prøve maling neste gang. Har noen noen tips? 😃 Synd Lady Design Gull har gått ut av sortiment, for det hørtes perfekt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pappar Skrevet 22. januar 2017 Forfatter #2 Del Skrevet 22. januar 2017 Akkurat nå, pappar skrev: Hei Jeg har brukt tusenvis av penger nå på diverse gullsprayer som finnes på Jernia og den type butikker. Men jeg får aldri noe fint resultat! De blir ofte for "kobber"-aktige, eller så smitter de av hvis du tar på det (selv etter overlakk). Så jeg tenkte å prøve maling neste gang. Har noen noen tips? 😃 Synd Lady Design Gull har gått ut av sortiment, for det hørtes perfekt ut! Glemte å skrive at det er interiør jeg skal bruke det på 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå