AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #1 Skrevet 22. januar 2017 Jeg har veldig lyst til å ta navlepiercing, men jeg har noen spørsmål om det! Hvor lang tid tar det før man kan bade i basseng osv etter å ha tatt, går det fint å trene mage med en gang, er det noe man ikke kan gjøre, hvordan unngå at den gro ut igjen, hvordan unngå betennelse? Og hvor mye koster det og er det vondt å ta det? Anonymkode: b6c09...665
KaDust Skrevet 23. januar 2017 #2 Skrevet 23. januar 2017 Alt dette kan en piercer svare deg på. Ville gått til nærmeste studio og snakket med en piercer der! 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #3 Skrevet 25. januar 2017 Hadde piercing i navlen før. Mener å huske var ca 4 uker før bad, men det ser du jo. Er det grodd er det ok. Selvfølgelig kan du trene mage, kanskje ikke fristende første dagen, men.. Rens og du unngår betennelse, om ikke du har skikkelig uflaks da. Pris må du høre om der du tenker ta. Jeg er skikkelig pyse, det var litt vondt, men ikke noe problem! Ingen vits i å grue seg til det. Anonymkode: 8b3ac...c43
Byjenta! Skrevet 25. januar 2017 #4 Skrevet 25. januar 2017 På 22.1.2017 den 17.09, AnonymBruker skrev: Jeg har veldig lyst til å ta navlepiercing, men jeg har noen spørsmål om det! Hvor lang tid tar det før man kan bade i basseng osv etter å ha tatt, går det fint å trene mage med en gang, er det noe man ikke kan gjøre, hvordan unngå at den gro ut igjen, hvordan unngå betennelse? Og hvor mye koster det og er det vondt å ta det? Anonymkode: b6c09...665 Du må unngå basseng, klorvann osv... i en mnd etter piercingen er tatt. Ang.trening vet jeg ikke, men tror ikke du burde gjøre det første dagen..... Rens godt, vær nøye på renhold og rensing. Der jeg tok piercing kostet det 500. Og nei, jeg syntes ikke det gjør så vondt. Men det er jo variasjon fra person til person.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå