Gjest Sesselja Skrevet 6. desember 2004 #1 Skrevet 6. desember 2004 Noen som vet om det finnes en spesielt rolig kafe eller hotell foaje i Stavanger? Jeg skal gjøre et intervju på fredag, og skulle gjerne snakket et sted hvor det ikke spilles musikk eller lignenden i bakgrunnen. Noen gode ideer? Gjerne lett å finne også, for jeg har aldri vært i Stavanger...
Tigerlily Skrevet 6. desember 2004 #2 Skrevet 6. desember 2004 Kafeer som anbefales er Citrus (kanskje litt mørkt i.o.m. at det er i en kjeller), eventuelt gå på Resept. Resept ligger i Østervåg, Citrus bak Sølvberget (kulturhuset i Stavanger sentrum). Har ellers ikke kjennskap til hoteller o.l.
sommerfuglene Skrevet 6. desember 2004 #3 Skrevet 6. desember 2004 Kafeer som anbefales er Citrus (kanskje litt mørkt i.o.m. at det er i en kjeller), eventuelt gå på Resept. Resept ligger i Østervåg, Citrus bak Sølvberget (kulturhuset i Stavanger sentrum). Har ellers ikke kjennskap til hoteller o.l. Dette er ikke stille steder syns jeg. Rica Park hotell ligger rett overfor teateret og er et stille fint sted!
Gjest Sesselja Skrevet 7. desember 2004 #4 Skrevet 7. desember 2004 Tusen takk for tips! Alltid bedre å ha en viss anelse om hvor man skal ta med folk, enn bare å vandre hvileløst omkring til man finner et stille sted.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå