Gå til innhold

Fingrer han meg for røft?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Begynte for et par uker siden å ligge med en fyr ganske jevnlig (jeg er 19 år og var jomfru før han), men etter sexen har jeg opplevd litt kløe/ømhet/ubehag ved inngangen av vagina (litt på de innerste leppene og innenfor men ikke i selve vagina). Det er vondt i ca. en halv dag etter vi har hatt sex. Gjør mest vondt om jeg tar på de, er ikke sånn konstant vondt eller at jeg går å tenker på det hele tiden. Svir ikke noe når jeg tisser. 

Lurer på om dette kommer av at han fingrer meg litt hardt og derfor kan ha skrapt meg litt med neglene eller noe? Kan det være noe annet? i så fall hva? Vi bruker bare kondom som prevensjon, vet at man kan være allergisk mot latex -kan det være grunnen? Jeg er våt nok, men det hender jo at det blir tørrere i løpet av sexen, kan det være at jeg bare ikke har vært våt nok, og at det bare er "gnikke" sår? 

Takker for svar ;)

Anonymkode: bae8f...f6d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan godt være at han er litt hardhent - i så fall må du bare be ham om å være mer forsiktig. 

Men det er nok mer sannsynlig at dette bare er uvant for deg, ettersom du var jomfru inntil nylig. Underlivet trenger av og til litt tid til å bli vant, og det kan ta litt tid før det blir bare behagelig. Snakk med partneren din om det, så kan dere finne ut hva som fungerer for deg sammen. 

Anonymkode: ba8ac...4da

• Liker 1
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Begynte for et par uker siden å ligge med en fyr ganske jevnlig (jeg er 19 år og var jomfru før han), men etter sexen har jeg opplevd litt kløe/ømhet/ubehag ved inngangen av vagina (litt på de innerste leppene og innenfor men ikke i selve vagina). Det er vondt i ca. en halv dag etter vi har hatt sex. Gjør mest vondt om jeg tar på de, er ikke sånn konstant vondt eller at jeg går å tenker på det hele tiden. Svir ikke noe når jeg tisser. 

Lurer på om dette kommer av at han fingrer meg litt hardt og derfor kan ha skrapt meg litt med neglene eller noe? Kan det være noe annet? i så fall hva? Vi bruker bare kondom som prevensjon, vet at man kan være allergisk mot latex -kan det være grunnen? Jeg er våt nok, men det hender jo at det blir tørrere i løpet av sexen, kan det være at jeg bare ikke har vært våt nok, og at det bare er "gnikke" sår? 

Takker for svar ;)

Anonymkode: bae8f...f6d

Er det godt når han fingrer deg da, eller synes du det gjør vondt der og da? Ellers er det ikke så uvanlig å bli litt sår om man har hatt litt heftig sex. 

Skrevet

Hvis du strammer i underlivet så kan det være grunnen også. Selv er jeg flink til å stramme vaginaen ubevisst når noe trekker seg mot den, uansett hva det er for noe, og da har jeg vondt i åpningen og i muskulaturen rundt lysken og åpningen i Ca 24-36 timer etterpå.. men ikke for at han gjør noe for hardt ellernoe, for vi tar det ganske rolig, ingen av oss liker noe røffe greier - så det kan være at du blir støl på noe vis? Jeg vet ikke..?

Anonymkode: 5c039...cf5

Skrevet

Jeg blir sår hvis jeg har sex med kondom uten glidemiddel. Det er jo litt glidemiddel på kondomet, men det forsvinner i løpet av sexen, og da kan det blir tørt. Så prøv det, og se om det hjelper. :)

Du gjør kanskje dette allerede, men det er alltid viktig å kommunisere med partner om at noe gjør vondt. 

Anonymkode: 72178...f55

Skrevet

Kan du være for lite våt?  Jeg tror ikke det er pga fingringen med mindre han presser inn mange fingre og "vider ut" inngangen ekstemt. Hard fingring og negler vil mest påvirke de indre skjedeveggene og ikke selve inngangen.

Jeg har også hatt mye sånn følelse i inngangen med enkelte partnere og tatt det som rett og slett sårhet fordi jeg ikke hadde hatt så mye sex eller var seksuell aktiv  (1 og 2 ganger i mnd og sånn også ingenting i mange mnd så fire ganger på en uke så ingenting igjen før to uker senere osv) men har også tenkt at det kan ha med at bakteriene hans og mine ikke passer sammen eller at jeg er sensitiv for hans bakterier da (husk en vagina er så å si selv rensende)  og skaper litt kløe og sårhet dagene etterpå. 

Anonymkode: 6bce7...9b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...