Gå til innhold

Noen andre som har begynt å kaste opp før ikm nå eller ved tidligere svangerskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynte å kaste opp på torsdag. Ble akutt kvalm og måtte bare løpe på do. Har kastet opp flere ganger om dagen siden da. De to siste dagene har jeg ikke klart å holde på maten og kastet opp både før og etter hvert måltid. I tillegg er jeg fryktelig svimmel stort sett hele tiden. Jeg har 2 barn fra før av, og med begge to begynte jeg å kaste opp en uke etter eggløsning. Ca 1 uke før ikm. Kroppen min har alltid reagert veldig fort når jeg har blitt gravid. Men jeg er livredd for at kroppen lurer meg. Så tør ikke helt å stole på magefølelsen min som sier at det har klaffet denne måneden før jeg får positiv test. 

Flere som har det sån som har begynt å kaste opp tidlig? Eller bruker å være kvalm mellom eggløsning og mensen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sist jeg var gravid kom kvalmen 3-4 dager før positiv test :) Jeg mista dessverre i uke 5/6 og da forsvant kvalmen over natta. 

Skrevet

Jeg følte meg dårlig allerede et par dager etter eggløsning, men da trodde jeg det var et virus. Ble også tidlig kvalm. Var vel litt over 3 uker på vei når kvalmen kom.

Anonymkode: fca19...430

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...