Taria85 Skrevet 22. januar 2017 #1 Skrevet 22. januar 2017 Jeg begynte å kaste opp på torsdag. Ble akutt kvalm og måtte bare løpe på do. Har kastet opp flere ganger om dagen siden da. De to siste dagene har jeg ikke klart å holde på maten og kastet opp både før og etter hvert måltid. I tillegg er jeg fryktelig svimmel stort sett hele tiden. Jeg har 2 barn fra før av, og med begge to begynte jeg å kaste opp en uke etter eggløsning. Ca 1 uke før ikm. Kroppen min har alltid reagert veldig fort når jeg har blitt gravid. Men jeg er livredd for at kroppen lurer meg. Så tør ikke helt å stole på magefølelsen min som sier at det har klaffet denne måneden før jeg får positiv test. Flere som har det sån som har begynt å kaste opp tidlig? Eller bruker å være kvalm mellom eggløsning og mensen?
LillyBe Skrevet 24. januar 2017 #2 Skrevet 24. januar 2017 Sist jeg var gravid kom kvalmen 3-4 dager før positiv test Jeg mista dessverre i uke 5/6 og da forsvant kvalmen over natta.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #3 Skrevet 24. januar 2017 Jeg følte meg dårlig allerede et par dager etter eggløsning, men da trodde jeg det var et virus. Ble også tidlig kvalm. Var vel litt over 3 uker på vei når kvalmen kom. Anonymkode: fca19...430 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå