Spiteful Skrevet 22. januar 2017 #1 Skrevet 22. januar 2017 Jeg må jo virke som en komplett idiot og en skikkelig lating når dere leser overskriften. Jeg er i grunn 100% enig med dere, og jeg sitter fint i det nå. Har jo bare meg selv å skylde... De siste 3 ukene har jeg ikke klart å gjøre noe produktivt, har i grunn bare sovet rett etter middag og ikke våknet igjen før dagen etter. Det er faktisk ganske utrolig at jeg fortsatt har 0 fravær siden jeg startet vgs. i høst, med tanke på hvor lite energi jeg har... Jeg går siste året på vgs. så jeg burde jo selvsagt skjerpe meg, men det er så utrolig mye lettere sagt enn gjort. Uff, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre... Er ganske fortapt egentlig... Jeg må skrive en fagartikkel på 1500 ord. Problemet er at jeg er kjempe dårlig på å skrive fagartikkel, og jeg vil virkelig få en 5'er i dette faget (psykologi), og det burde jeg i grunn også få siden jeg liker faget så godt. Jeg har på alle prøvene hittil fått 4+, så nå vil jeg liksom virkelig opp på 5'eren. Er det noen snille sjeler som kan hjelpe meg litt? Jeg har ikke klart å starte engang, men det er fordi vi må ha en problemstilling... Jeg tenkte å ha en problemstilling som ''Er mennesker født gode eller onde?'' (skikkelig klisjé), også dra inn så mange kompetansemål som mulig, men hvordan? Vet ærlig ikke hva jeg ville med denne tråden, dere får jo ikke hjulpet meg noe særlig liksom... Og dette er jo også mitt eget rot, så jeg burde ordne opp i det, men det føles ut som om jeg har ti kilo på skuldrene, så føles så utrolig umulig... Hvis jeg skriver fagartikkelen ferdig, er det noen som da vil ta seg tid til å lese gjennom den (sender den på pm) og gi meg litt konstruktiv kritikk? Jeg får ofte høre at jeg er flink til å skrive her inne på KG, men ettersom det er det helt motsatte av hva min norsklærer syns, så tør jeg ikke engang starte på å skrive... Før elsket jeg å skrive, men nå hater jeg det liksom, for jeg blir aldri fornøyd...
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #3 Skrevet 22. januar 2017 Støtter Fluffe over her! Du har skrevet allerede skrevet mange ord, som du kunne ha investert i fagartikkelen. Lykke til! Anonymkode: 5150a...130 3
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #4 Skrevet 23. januar 2017 Jeg ville nok ha snevret inn problemstillingen og knyttet den opp til litt færre kompetansemål. Jo mer åpen problemstilling du har, jo vanskeligere er det å treffe på oppgaven. Ved å ha en mer spesifikk problemstilling går også skrivingen litt av seg selv. Trekk inn relevante teorier, sett dem opp mot hverandre og diskuter. Enkleste oppskriften til en god karakter. Anonymkode: f187d...490
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #5 Skrevet 23. januar 2017 Det er jo ikke noe vanskelig å gjøre dette i løpet av dagen? Anonymkode: f5568...06d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå