Gjest Anonymous Skrevet 6. desember 2004 #1 Del Skrevet 6. desember 2004 Ett år. Det er ett år siden ulykken som endret livet mitt. Siden jeg har vært ordentlig glad. I hele meg. Ett år, med smerter, med selvmedlidenhet, med sykehus, med forklaringer, med medisiner, med håp om morgendagen, med gråt, med tomhet. Noe som ble borte. Alle snakker om en ny sjanse. Men jeg er bitter. Bitter over alt som ble borte for meg. Bitterhet er vanskelig. Vanskelig å snakke om, og det er vanskelig å takle. Jeg har et sinne i hjertet mitt som jeg synes er urettferdig. Jeg vil ikke være sint. Jeg vil være takknemlig. For at jeg lever og tross alt har det bra. Men fortell hjertet mitt det. Jeg har ikke mistet noen, ingen er døde, men noe er borte. Livsgleden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 6. desember 2004 #2 Del Skrevet 6. desember 2004 :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 6. desember 2004 #3 Del Skrevet 6. desember 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. desember 2004 #4 Del Skrevet 6. desember 2004 Du er utrolig flink til å sette ord på følesene dine :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 6. desember 2004 #5 Del Skrevet 6. desember 2004 :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 7. desember 2004 #6 Del Skrevet 7. desember 2004 :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 7. desember 2004 #7 Del Skrevet 7. desember 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sita Skrevet 7. desember 2004 #8 Del Skrevet 7. desember 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 7. desember 2004 #9 Del Skrevet 7. desember 2004 :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Toantine Skrevet 11. desember 2004 #10 Del Skrevet 11. desember 2004 Stor klem til en god jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 11. desember 2004 #11 Del Skrevet 11. desember 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. desember 2004 #12 Del Skrevet 18. desember 2004 :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå