AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #1 Del Skrevet 22. januar 2017 Jeg lurer på hvordan det går med ei som gikk i min klasse bare ett år på barneskolen. Jeg vet navnet, men finner ingenting om henne. Tror hun flyttet fra stedet vi bodde. Noen tips til hvor jeg kan lete? Anonymkode: 6abb1...4e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #2 Del Skrevet 22. januar 2017 Facebook, google, gule sider..? Anonymkode: 04b31...17a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #3 Del Skrevet 22. januar 2017 Jeg finner ingenting der faktisk. Anonymkode: 6abb1...4e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #4 Del Skrevet 22. januar 2017 De har vel et arkiv på skolen? Anonymkode: ffed1...181 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 22. januar 2017 #5 Del Skrevet 22. januar 2017 Alt etter hvor gammel hun er kan du søke på "[navnet hennes] biip" i google. Du får da opp treffet fra skattelistene det siste året de ble publisert. Det gir kanskje en pekepinn om hvor hun bodde da. Dersom hun ikke heter "Lise Hansen" eller noe slikt da, da blir det nok verre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå