Gå til innhold

Mobilarmbånd til trening

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo! Jeg leter etter et armbånd til å ha telefonen min i mens jeg trener. Jeg finner stort sett bare telefoner som passer til iphone, men min er litt større enn det, så jeg lurer på om noen her har noe å anbefale? Syns det står litt dårlig med informasjon om mål i nettbutikkene. Jeg vil tippe at telefonen min (en huawei honor 8) er litt større enn en iphone 6. 

Noen anbefalinger? 

Anonymkode: f5227...820

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med sånn flipbelt? Jeg har ikke prøvd det selv, men det ser mer komfortabelt ut enn de på armen. Ser ut som de er ganske tøyelige.

Anonymkode: 8b25c...f31

Skrevet

Hva er egentlig poenget med å bruke slike ting ?   

Anonymkode: d56c0...b22

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ha med musikk på løpetur?

Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med sånn flipbelt? Jeg har ikke prøvd det selv, men det ser mer komfortabelt ut enn de på armen. Ser ut som de er ganske tøyelige.

Jeg har flipbelt, og må bare anbefale det. Jeg fant aldri et armbånd jeg var helt komfortabel med, men fitbelt funker til alle telefoner, og man slipper å tenke på at det strammer eller glir. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

35 minutter siden, Wolfmoon skrev:

Jeg har flipbelt, og må bare anbefale det. Jeg fant aldri et armbånd jeg var helt komfortabel med, men fitbelt funker til alle telefoner, og man slipper å tenke på at det strammer eller glir. 

Oi, det har jeg aldri hørt om, men skal google det! Hvor har du kjøpt ditt? Takk for svar :) 

For å holde hendene fri under trening når man hører på musikk, blant annet. 

Skrevet

Oi, det har jeg aldri hørt om, men skal google det! Hvor har du kjøpt ditt? Takk for svar :) 

For å holde hendene fri under trening når man hører på musikk, blant annet. 

Jeg har et orginalt fra flipbelt, bestilte det på flipbelt.no. Må innrømme at jeg syntes det var litt dyrt, men det hadde glidlås ;) I tillegg har jeg en ripoff som jeg har kjøpt på eBay. Tror jeg bare søkte på flipbelt der, så kom det opp. Fungerer egentlig like bra som orginalen, så vidt jeg husker til under hundrelappen. 

Skrevet
1 time siden, Wolfmoon skrev:

Jeg har et orginalt fra flipbelt, bestilte det på flipbelt.no. Må innrømme at jeg syntes det var litt dyrt, men det hadde glidlås ;) I tillegg har jeg en ripoff som jeg har kjøpt på eBay. Tror jeg bare søkte på flipbelt der, så kom det opp. Fungerer egentlig like bra som orginalen, så vidt jeg husker til under hundrelappen. 

Sweet! Takk for svar :) kan man vaske det i vaskemaskinen? Ser for meg at det kan bli ganske svett og ekkelt etter en stund

Skrevet

Sweet! Takk for svar :) kan man vaske det i vaskemaskinen? Ser for meg at det kan bli ganske svett og ekkelt etter en stund

Jepp, jeg har iallfall kasta mine i vaskemaskinen sammen med resten av treningstøyet, har funket helt fint :) 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...