Gå til innhold

Jeg er så drittlei folk som blir for fulle og skal ødelegge fester!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går var jeg på fest, men jeg dro hjem i 10 tiden. Jeg orker ikke fylledrama piss. En jente  (hadde aldri møtt henne før) var full allerede kl 9. Hun drakk så utrolig fort og var godt brisen da hun kom i 7 tiden. Må innrømme jeg hevet bryna og tenkte at dette må bare gå galt. Hun drakk rett fra sprit flasken. 

Kl 9 sa det bom og hun var kanakas. Da skulle hun krangle med alle og tårene kom da folk prøvde å roe henne ned. Det ødelegger hele stemningen. Vi hadde det faktisk gøy før hun ble dritings. For da måtte hun ha masse oppmerksomhet og være midtpunktet. Slitsomt. Kastet mobilen sin inn i veggen gjorde hun og. Skjønner ikke hvorfor verten ikke bare heiv henne ut. 

Vel, ting ble ikke noe bedre og jeg bare dro. Fikk bare nok. Men det er så kjipt når man har det hyggelig og noen bare må ødelegge fester med sitt drama :dry: Samme skjedde på nyttårsaften. Noen ble ALT for fulle og festen ble ødelagt. 

Flere som er lei sånt?

Anonymkode: cdaef...e35

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig. Det er bare trist.

• Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, exictence skrev:

Helt enig. Det er bare trist.

Ja, det er det. Noen burde ikke drikke alkohol når de ikke kan oppføre seg ordentlig. 

• Liker 5
Skrevet

Og du er sikkert under 21 og tror du er så moden?

Anonymkode: 1ad41...9ae

• Liker 3
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er i hvert fall ikke modent å drikke seg full og ikke oppføre seg.

Jeg tror jeg er moden. Tror ikke du også at du er moden? 

• Liker 5
Skrevet

Er ikke sikkert hun er sånn hver gang hun drikke da, men ser poenget ditt. 

Jeg har ved en anledning blitt alt for full på fest hos fremmede mennesker (kjente bare ei som jeg ble med) DET var ydmykende dagen etter. (Jeg bare sovnet da. Ikke noe drama i den forstand. Kun oppkast...) Har fortsatt små fylleangst etter det. 

Noen ganger er det vanskelig å bedømme mengde, og noen dager blir man bare fortere full enn andre - hun er nok ikke stolt nå og det var neppe vondt ment :P 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi har også et vennepar som er sånn... De er over 50. Og ja, jeg føler meg moden, på tross av at jeg er over 10 år yngve...

Det der var den tåpligste kommentaren jeg har sett på lenge.

Anonymkode: ad452...fd4

• Liker 4
Skrevet

Huffda. Til hennes forsvar kan det hende at hun har nylig gått igjennom noe tøft, og har kanskje funnet "trøst" i alkohol. Kanskje hun var nervøs fordi det var ukjente folk og hun har sosial angst. Det kan være mange årsaker til at slike ting skjer. Jeg har dessverre selv vært der selv, og blir like flau hver morgen. Om dette derimot er noe som skjer hver gang hun er på fest og det ikke ligger noe bak det annet enn at hun er "drama queen" (litt tvilsomt) så er det en annen sak. Vet du noe om denne jenta? Om bakgrunnen? Om hva hun går igjennom?

På nyttårsaften er det jo ofte man drikker seg litt mer full enn normalt da.

Anonymkode: b67aa...7e7

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

? :klo: 

Skrevet
1 time siden, KillerKitty skrev:

Er ikke sikkert hun er sånn hver gang hun drikke da, men ser poenget ditt. 

Jeg har ved en anledning blitt alt for full på fest hos fremmede mennesker (kjente bare ei som jeg ble med) DET var ydmykende dagen etter. (Jeg bare sovnet da. Ikke noe drama i den forstand. Kun oppkast...) Har fortsatt små fylleangst etter det. 

Noen ganger er det vanskelig å bedømme mengde, og noen dager blir man bare fortere full enn andre - hun er nok ikke stolt nå og det var neppe vondt ment :P 

Ikke sikkert hun alltid er sånn. Der vet jeg ingenting om. Men er utrolig kjedelig når det blir sånn og festen stopper brått. Da er det like greit å bare dra hjem. Vi er alle 25+.

Skrevet

Ja jeg er veldig lei folk som er helt "borte" på rus. 

Enten det er alkohol eller andre ting. 

Var på fest engang hvor det var en person som skjøt heroin på badet. Han var ikke utagerende som en full person, men utrolig slitsom likevel. 

Anonymkode: 88c0c...46f

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Modent sagt.

• Liker 1
Gjest Hemoglobin
Skrevet

Jeg er så eniig med deg ts. Mennesker som ikke klarer å begrense alkoholinntaket sitt er og blir slitsomme å ha med å gjøre. Jeg har slutta å delta på alt av slike festligheter for jeg orker det ikke mer. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...