Gå til innhold

Bryllup i Stavanger/Sandnes

Malinbr

Anbefalte innlegg

Vi skal gifte oss i 2019/2020 i Stavanger og omegn. Stedet er ikke planlagt ennå, og jeg trenger hjelp til å finne lokaler. Har funnet flere steder og tidligere tråder med tips, men allikevel er det mulig noen her kan komme med tips? 

Skal ha 70-80 gjester tilreisende, da hverken jeg eller min kommende mann er fra Stavanger :)

Ser etter et lokale, gjerne en låve eller noe rustikt. Ønsker helsr å kunne medbringe alkohol til festen selv, da vi ønsker at gjestene skal kunne "feste" så lenge de selv ønsker. Må være overnattingsmuligheter ikke så alt for langt unna lokalet 😃

HÅPER NOEN HAR NOEN TIPS PÅ LUR 😃😃😃🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Varatun gård (selskapslokalet) er vel kanskje i minste laget? Vi pleier å ha fest der med jobben og da er vi 40 stk, noe som er rimelig trangt. 

Men kanskje det er mulig å låne andre deler av plassen, for eksempel låven? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan se ut til at Vararun er litt i minste laget😊👍🏻 men noe i den sjangeren er supert!

Kronen gård er et av alternativene jeg liker godt, men klarer ikke å finne skikkelige bilder av lokalene.

Tenker å ta kontakt med Varatun ang. låven da 😀

Endret av Malinbr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Malinbr skrev:

Kan se ut til at Vararun er litt i minste laget😊👍🏻 men noe i den sjangeren er supert!

Kronen gård er et av alternativene jeg liker godt, men klarer ikke å finne skikkelige bilder av lokalene.

Tenker å ta kontakt med Varatun ang. låven da 😀

Da tar dere kontakt med Kronen gård og hører om dere kan komme og se på lokalene.

Det er ikke vanskeligere enn dere gjør det til selv. Husk at bilder på nettet er tatt for å gi det absolutt beste inntrykk. Virkeligheten trenger ikke stemme med bildene på nettet ;)

Anonymkode: eff94...b45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Solastranden gård; en gammel låve som er gjort om til selskapslokale. Veldig rustikt og fint. Ligger i nærheten av blant annet Sola Strand Hotell, som har overnattingsmuligheter. 

Anonymkode: 10f88...9eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.1.2017 den 11.07, Malinbr skrev:

Vi skal gifte oss i 2019/2020 i Stavanger og omegn. Stedet er ikke planlagt ennå, og jeg trenger hjelp til å finne lokaler. Har funnet flere steder og tidligere tråder med tips, men allikevel er det mulig noen her kan komme med tips? 

Skal ha 70-80 gjester tilreisende, da hverken jeg eller min kommende mann er fra Stavanger :)

Ser etter et lokale, gjerne en låve eller noe rustikt. Ønsker helsr å kunne medbringe alkohol til festen selv, da vi ønsker at gjestene skal kunne "feste" så lenge de selv ønsker. Må være overnattingsmuligheter ikke så alt for langt unna lokalet 😃

HÅPER NOEN HAR NOEN TIPS PÅ LUR 😃😃😃🙈

Jærmuseet Vitengarden eller Boregeilen Gård.

Anonymkode: e3324...5ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tips! Boregeilen Gård er noe som kan falle i smak, se litt på mulighetene i forhold til alkohol ++ 😁😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i nærheten av Varatun gård. Den låven er ikke fin til bryllup den er dessuten ikke isolert så det kan bli kaldt . Hotellet som ligger nærmest ta ca 10 min å gå til. Det er snakk om at det skal legges ned og brukes til noe annet. Men dere planlegger jo veldig langt fram da. Andre hotell i Sandnes må en ta taxi til ca 5-10 min kjøring. Kronen gård er veldig fin. Ligger et lite stykke utforbi Sandnes. Her kan en jo ikke ta med medbrakt alkohol. 

Anonymkode: 8db4b...3a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 år senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...