Gå til innhold

Noen bang opplevd at en som avviste deg kontaktet deg senere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du opplevd at du forelsker deg skikkelig i en/ei og forteller det til personen,  ber om dates men blir grundig avvist, og at personen plutselig en dag kontakter deg?

Anonymkode: 61023...b59

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sorry skrivefeil i overskrift.

Skrevet

Nei

Anonymkode: c6527...355

Skrevet

Nei.

Hvorfor skulle da den personen plutselig ta kontakt?

Fordi man er en reserveløsning?

Anonymkode: 348fe...635

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei.

Tenker du alltid det verste om folk og situasjoner, eller bare når det kommer til kjærlighet siden du med en gang tror at du i så fall er en reserveløsning? Det kan hende at hen har fått tid til å tenke seg om og funnet ut av at dette kanskje er noe hen vil prøve alikevel.

Anonymkode: ccb5b...a3a

• Liker 2
Gjest Hemoglobin
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei.

Hvorfor skulle ikke noen ombestemme seg? 

Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenker du alltid det verste om folk og situasjoner, eller bare når det kommer til kjærlighet siden du med en gang tror at du i så fall er en reserveløsning? Det kan hende at hen har fått tid til å tenke seg om og funnet ut av at dette kanskje er noe hen vil prøve alikevel.

Anonymkode: ccb5b...a3a

Jeg tenker ikke slik.

Det jeg skrev er noe som mange på KG mener.

Skrevet

Man "lærer" mye rart på KG, som jeg selvsagt ikke tror på :)

Reserveløsning og ventepølse er et av begrepene som ofte er brukt i dette forumet :alice:

• Liker 3
Gjest Annetnavn_
Skrevet
6 minutter siden, Hemoglobin skrev:

Hvorfor skulle ikke noen ombestemme seg? 

Ja, tenker det samme som deg. Kan hende noen forandrer mening når de får tenkt seg om. 

Skrevet

Klart noen kan endre mening! Det er ørten grunner til at man sier nei til å date, og mange grunner til å endre mening. Hva er dilemmaet ts? :) 

Anonymkode: adb22...6ce

Gjest Hemoglobin
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker ikke slik.

Det jeg skrev er noe som mange på KG mener.

Jeg skjønner ikke hvorfor du velger å skrive hva andre på kg mener når ts stilte ett direkte DU spørsmål.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Klart noen kan endre mening! Det er ørten grunner til at man sier nei til å date, og mange grunner til å endre mening. Hva er dilemmaet ts? :) 

Han sa han hadde ikke tid, ble irritert på meg og ga meg aldri en reell sjanse til å vise han mitt egentlige jeg. Nå har jeg ikke kontakta han på lenge men jeg føler foetsatt det samme for han. 

Skrevet

Må innrømme at det der ikke hørtes så lovende ut :P 

Skrevet

Du forelsket deg, ba han med ut på date og ble avvist. Pluss at han ble "irritert" på deg og sa at han ikke hadde tid. Enig i at det ikke høres så lovende ut.., :( 

Du fikk ikke vist ditt egentlige deg?

Anonymkode: 3f21d...931

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han sa han hadde ikke tid, ble irritert på meg og ga meg aldri en reell sjanse til å vise han mitt egentlige jeg. Nå har jeg ikke kontakta han på lenge men jeg føler foetsatt det samme for han. 

Jeg kan skjønne deg, hvis du føler du ikke fikk vist hvordan du egentlig er. Men nå er det jo slik at mannen ble irritert, og da er det aldri lurt å kontakte noen igjen. Mannen lever sitt eget liv, og det er liten sjanse for at han skal "oppdage" deg etterpå når han har vært irritert tidligere. Så avskriv han.

Anonymkode: fdd5b...268

Skrevet

Men hvis noen virkelig kommer etterpå og vil ha en sjanse, så bør man være stolt. Få han til å jobbe litt for det. Ikke si ja til en date med en gang.

Anonymkode: fdd5b...268

Skrevet

Han ble irritert fordi jeg sa at det å ikke ha tid var en dårlig unnskyldning.

Skrevet
Sitat

Noen bang opplevd at en som avviste deg kontaktet deg senere?

Ja, og jeg svarer alltid: Hvem der?

Skrevet

Det kan godt hende at timingen ikke var riktig når vedkommende avviste deg. Jeg har avvist noen en gang fordi timingen var feil. Var ikke helt over en annen på det tidspunktet. Angret senere men da var det for sent.

Anonymkode: f876a...2ba

Skrevet

Ja, det har jeg opplevd, men da var det altfor sent. Følelsene mine var kjølnet for lenge siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...