Superlammet Skrevet 6. desember 2004 #1 Skrevet 6. desember 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=257418 Vet ikke helt hva jeg skal si jeg.. Utrolig sleipt gjort iallefall! Men for 150 mill så.....Håper iallefall at rettssystemet ikke godkjenner dette, men det ender vel med håpet kjenner jeg USA rett..
Cherubino Skrevet 6. desember 2004 #2 Skrevet 6. desember 2004 :evil: Det må jo være verdt noen kroner å bli kvitt den kjerringa.
Marpessa Skrevet 6. desember 2004 #3 Skrevet 6. desember 2004 :evil: Det må jo være verdt noen kroner å bli kvitt den kjerringa. Skulle tro det, ja...!! :o
Cr@sh Skrevet 6. desember 2004 #4 Skrevet 6. desember 2004 :evil: Det må jo være verdt noen kroner å bli kvitt den kjerringa. Ja du sier noe...
Gjest Valhalla Skrevet 6. desember 2004 #5 Skrevet 6. desember 2004 Tror ikke grådighet er et amerikansk fenomen...For noen hundre millioner kunne nok jeg latt et par prinsipper og moralske hindringer fare...
Superlammet Skrevet 6. desember 2004 Forfatter #6 Skrevet 6. desember 2004 Tror ikke grådighet er et amerikansk fenomen...For noen hundre millioner kunne nok jeg latt et par prinsipper og moralske hindringer fare... Hehe enig!" Jeg hadde brukt et par mill på en hitman og fått fjerna a...
Cherubino Skrevet 6. desember 2004 #7 Skrevet 6. desember 2004 8) Dessverre er vi vel alle til salgs i en gitt situasjon. Men størrelsen på prislappene kan jo variere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå