AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #1 Skrevet 22. januar 2017 Har sett ferdig hele sesongen og sitter igjen med et stort spørsmål. Er det Mia Gundersen med mørkt hår som er med i en episode? Studerte nøye for å se etter tegn til parykk, men det ser ut som ekte hår.. Har de brukt farge som vaskes ut? 😛 Anonymkode: d263c...b07 1
kvinneguide Skrevet 22. januar 2017 #2 Skrevet 22. januar 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har sett ferdig hele sesongen og sitter igjen med et stort spørsmål. Er det Mia Gundersen med mørkt hår som er med i en episode? Studerte nøye for å se etter tegn til parykk, men det ser ut som ekte hår.. Har de brukt farge som vaskes ut? 😛 Anonymkode: d263c...b07 Tror det er søsteren hennes Toni 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #4 Skrevet 22. januar 2017 Alex-karakteren er helt sykt irriterende. Anonymkode: 72248...a86 5
365vinter Skrevet 22. januar 2017 #5 Skrevet 22. januar 2017 Jeg vet ikke helt hva det er med denne serien, men den gir meg ikke noe god følelse i det hele tatt. Den er bra laget, skuespillerne er flinke, og jeg tror mange kan kjenne seg igjen i en del av problemstillingene. Likevel føler jeg det er et depressivt preg over den. Jeg klarer ikke å "connecte" med noen av karakterene, kjenner ikke at jeg blir noe glad i noen der. Dette i motsetning til for eksempel Skam, hvor karakterene er mye mer sympatiske og enkle å like. 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #6 Skrevet 22. januar 2017 2 timer siden, 365vinter skrev: Jeg vet ikke helt hva det er med denne serien, men den gir meg ikke noe god følelse i det hele tatt. Den er bra laget, skuespillerne er flinke, og jeg tror mange kan kjenne seg igjen i en del av problemstillingene. Likevel føler jeg det er et depressivt preg over den. Jeg klarer ikke å "connecte" med noen av karakterene, kjenner ikke at jeg blir noe glad i noen der. Dette i motsetning til for eksempel Skam, hvor karakterene er mye mer sympatiske og enkle å like. Det er akkurat derfor jeg liker den. Liker det depressive preget og kjenner meg igjen i det. Anonymkode: 019b3...d13 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #7 Skrevet 23. januar 2017 7 timer siden, 365vinter skrev: Jeg vet ikke helt hva det er med denne serien, men den gir meg ikke noe god følelse i det hele tatt. Den er bra laget, skuespillerne er flinke, og jeg tror mange kan kjenne seg igjen i en del av problemstillingene. Likevel føler jeg det er et depressivt preg over den. Jeg klarer ikke å "connecte" med noen av karakterene, kjenner ikke at jeg blir noe glad i noen der. Dette i motsetning til for eksempel Skam, hvor karakterene er mye mer sympatiske og enkle å like. Er egentlig veldig enig med deg her. Tror grunnen til at jeg ikke klarer å føle en "connection" med karakterene er fordi jeg ikke kjenner meg igjen i så mange av problemstillingene. Jeg syns mange av valgene de gjør er overraskende umodne og lite gjennomtenkt. Føler også som deg at det er et veldig depressivt preg over serien. Dette til tross for at serien er godt laget og skuespillerprestasjonene er på topp. Anonymkode: 04727...1c8 2
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #8 Skrevet 23. januar 2017 Men hallo, denne tråden kan jo egentlig bare legges død når vi allerede har en tråd om Unge Lovende. Anonymkode: 019b3...d13 3
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #9 Skrevet 23. januar 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er egentlig veldig enig med deg her. Tror grunnen til at jeg ikke klarer å føle en "connection" med karakterene er fordi jeg ikke kjenner meg igjen i så mange av problemstillingene. Jeg syns mange av valgene de gjør er overraskende umodne og lite gjennomtenkt. Føler også som deg at det er et veldig depressivt preg over serien. Dette til tross for at serien er godt laget og skuespillerprestasjonene er på topp. Anonymkode: 04727...1c8 Det er nok også derfor de ikke treffer det store publikum like hardt som Skam har gjort. Jeg kan selv relatere enormt til Nenne karakteren i serien, mens karakterene i Skam blir litt for unge for min del. (Jeg er 30). Jeg syntes det er fint med en serie som viser hvordan det kan være for noen av oss. Men jeg ser også at det nok er mange som ikke kjenner seg igjen den og syntes de er "umodne". Garantert mange som syntes jeg er umoden også, men alle følger jo ikke samme mal og går samme stien her i livet ;-) Mitt liv har vært preget av mange nedturer og ikke så mange oppturer, og det er deilig å se en serie med andre som også går på noen smeller og driter seg ut eller sliter, syntes jeg. Anonymkode: b2c67...49e 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #10 Skrevet 23. januar 2017 skjønner ikke at alle mener at skuespillerprestasjonene er så gode, både manuset og en del av skuespillet er ekstremt platt... Anonymkode: a37a5...9ad 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #11 Skrevet 25. januar 2017 På 23. januar 2017 den 2.23, AnonymBruker skrev: Men hallo, denne tråden kan jo egentlig bare legges død når vi allerede har en tråd om Unge Lovende. Anonymkode: 019b3...d13 Synes denne kan stå, i den andre tråden er det ikke lov med spoilere. 😊 Anonymkode: d263c...b07 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #12 Skrevet 25. januar 2017 På 1/22/2017 den 19.10, 365vinter skrev: Jeg vet ikke helt hva det er med denne serien, men den gir meg ikke noe god følelse i det hele tatt. Den er bra laget, skuespillerne er flinke, og jeg tror mange kan kjenne seg igjen i en del av problemstillingene. Likevel føler jeg det er et depressivt preg over den. Jeg klarer ikke å "connecte" med noen av karakterene, kjenner ikke at jeg blir noe glad i noen der. Dette i motsetning til for eksempel Skam, hvor karakterene er mye mer sympatiske og enkle å like. Mulig folk ikke kan kjenne seg igjen i serien fordi de fleste av oss ikke er unge lovende forfattere, komikere og skuespillere? Men problemene til Nenne er det nok mange som kjenner seg igjen i, samt Alex og problemene med kjæresten. Anonymkode: 019b3...d13 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #13 Skrevet 25. januar 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mulig folk ikke kan kjenne seg igjen i serien fordi de fleste av oss ikke er unge lovende forfattere, komikere og skuespillere? Men problemene til Nenne er det nok mange som kjenner seg igjen i, samt Alex og problemene med kjæresten. Anonymkode: 019b3...d13 Jeg kjenner meg igjen i alle. Noen mer enn andre. Jeg forstår problemstillingene og utfordringene de står ovenfor. Men så er jeg i det "kunsterniske" miljøet også da. For meg er denne serien helt fantastisk! Jeg forstår ikke hvorfor denne ikke har fått mer omtale. Det gjør meg heller ingenting at tonen kan være depressiv. Det gjenspeiler jo virkeligheten til mange yngre folk. Så for meg er serien også veldig realistisk og noe jeg har gått igjennom selv, eller kunne ha gått igjennom. Unge Lovende! Anonymkode: d18cb...574 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå