AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #1 Skrevet 22. januar 2017 Ja vi sitter her og skall bygge ut:) kjøkkenet blir relativ stort 6x4 m på det minste om vi ikke velger åpen kjøkken løsning med spisestue i kjøkkenet (ikke helt bestemt ennå). Vi har vert og sett på de fleste kjøkken forhandlerne. Hadde forhåndsbestemt meg for kvikk. Men ble en gedigen skuffelse. Ønsker meg mørkt kjøkken uten håndtak. Både jeg og mannen falt helt for ett crown kjøkken. Selvsagt en av de dyreste de hadde...🙄Vel hva hadde dere gjort? Investert i ett svin dyrt kjøkken? Eller holdt prisene på lavt nivå med tanke på at kvaliteten ikke er bra. Jeg kjenner mannen min og vet at nytt kjøkken igjen etter det for jeg ikke! Kun om det bokstavelig talt har falt fra hverandre😂. I det store og hele spiller ikke 300 000 mer i lån en stor rolle. Vi tjener godt og bygger hybel i tilleg på utbygget som sper på penger "senere". Så aner ikke hva vi skall gjøre.. er så redd for at dette er min sjangse til å få det jeg virkelig ønsker meg og ikke bare møte meg med noe.. men så var det det da er det verdt å betale så mye for ett nytt kjøkken?? Anonymkode: 608d1...b8f
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #2 Skrevet 22. januar 2017 Dersom dere ikke har planer om å flytte ville jeg definitivt ha investert i et kjøkken. Anonymkode: 07de2...568
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #3 Skrevet 22. januar 2017 Kvalitet er gull, så hvis dere har penger til det OG synes det av høyest kvalitet er det peneste, da synes jeg dere skal kjøre på. Men jeg sier som AB over meg her: Hvis dere ska flytte etterhvert, ville jeg vært mer forsiktig med å bruke mye penger på kjøkkenet. Det vil sannsynligvis bli revet ut det sekundet ny eier overtar uansett, og dere får ikke igjen pengene for det kjøkkenet ved salg. Anonymkode: bc67e...8f7
BlendaSensitive Skrevet 22. januar 2017 #4 Skrevet 22. januar 2017 Enig med ab over. Om dere ikke skal flytte og vet dette er noe dere virkelig vil ha så er kjøkken noe man bør investere i. Spesielt om dere faktisk bruker kjøkkenet, lager mye mat og tilbringer mye tid der. Og under de forutsetningene: - god vifte! legg litt penger på både utseende og ikke minst funksjon. Vi hadde Pax Pasad, tror jeg det het. Stille og effektiv. - god kokeplate, en som er kjapp - forenkler matlagningen vesentlig! - ovn: jeg ville valgt en med multifunksjon, med innebygd damp funksjon og ev micro. ps. gå for stengt kjøkken. Når dere har gjester kan dere stenge inn rotet der inne og matlukt sprer seg ikke i hele huset. 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #5 Skrevet 22. januar 2017 Enig med de andre hvis dere skal bo der lenge er det bare å kjøre på, men skal dere selge om noen få år er det ikke vits. Som kjøper hadde jeg revet kjøkkenet ut umiddelbart da mørkt kjøkken er helt uaktuelt for meg. Anonymkode: a0124...fd1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #6 Skrevet 22. januar 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvalitet er gull, så hvis dere har penger til det OG synes det av høyest kvalitet er det peneste, da synes jeg dere skal kjøre på. Men jeg sier som AB over meg her: Hvis dere ska flytte etterhvert, ville jeg vært mer forsiktig med å bruke mye penger på kjøkkenet. Det vil sannsynligvis bli revet ut det sekundet ny eier overtar uansett, og dere får ikke igjen pengene for det kjøkkenet ved salg. Anonymkode: bc67e...8f7 Mener du at kjøkkenet skal bestå av gull? Anonymkode: 21d39...1bd 1
listefyll Skrevet 22. januar 2017 #7 Skrevet 22. januar 2017 Jeg tenker dere er helt i startgropa, og dere vil komme borti mange valg som bare koster litt ekstra. Mange bekker små. Har pusset opp mange leiligheter, og vet hvor lett mange små endringer fort koster. Jeg vet ikke hvilken modell fra crown dere har sett på, men mistenker det er det som ligner på vh7 fra HTH? Anbefaler I såfall å ta en titt på hth, kvaliteten på deres grepsløse er bedre en kvik sin.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #8 Skrevet 22. januar 2017 7 minutter siden, listefyll skrev: Jeg tenker dere er helt i startgropa, og dere vil komme borti mange valg som bare koster litt ekstra. Mange bekker små. Har pusset opp mange leiligheter, og vet hvor lett mange små endringer fort koster. Jeg vet ikke hvilken modell fra crown dere har sett på, men mistenker det er det som ligner på vh7 fra HTH? Anbefaler I såfall å ta en titt på hth, kvaliteten på deres grepsløse er bedre en kvik sin. Sjekket ut HTH sin og nei den var ikke lik. "Vår"var metallic lakkert med glass skinner 💕Bare helt nydelig og så ingenting makan hos noen av de andre. Anonymkode: 608d1...b8f
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #9 Skrevet 22. januar 2017 Kvik er ikke akkurat kjent for kvalitet Anonymkode: f9ed4...9e6
Kvalitet Skrevet 22. januar 2017 #10 Skrevet 22. januar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Sjekket ut HTH sin og nei den var ikke lik. "Vår"var metallic lakkert med glass skinner 💕Bare helt nydelig og så ingenting makan hos noen av de andre. Anonymkode: 608d1...b8f Hørtes fint ut. Hva heter denne modellen?
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #11 Skrevet 22. januar 2017 39 minutter siden, Kvalitet skrev: Hørtes fint ut. Hva heter denne modellen? Rialto metallic anthracite Anonymkode: 608d1...b8f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå