Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg lurer på om noen vet noe om straffeutmålingen i voldssaker.

Det er et teoretisk spørsmål som jeg ønsker innfallsvinkler på.

Dersom man truer noen med å ødelegge familien deres, hvilken straff kan man forvente seg som en følge av dette?

Selv om denne trusselen fremsettes fordi ingenting gjøres i en meget viktig sak som vedkommende er ansvarlig for, vedkommende gir bare fullstendig blaffen i saken og det går sterkt utover vedkommendes liv og helse pga at denne personen fraskriver seg totalt ansvaret i denne saken.

Selv om hun er leder her og får relativt godt betalt for den jobben hun faktisk har med å ta stilling til det vedkommende som fremsetter trusselen er helt avhengig av at hun gjør noe med. 

Likevel så reagerer hun ikke over mer enn et halvt år på den livssituasjonen vedkommende faktisk er i.

Hvordan vurderer dere så denne trusselen?

Vedkommende trekker også i ettertid trusselen tilbake og sier at det bare var et stunt for å få noe til å skje.

Likevel så skjer det ingenting, vedkommende fortsetter bare med å forsvare seg selv og sin egen situasjon her, selv om man må anta at hun har det bra(ellers ville hun vel gjort noe med livet sitt).

Innfallsvinkler og kommentarer i denne saken hadde nok vært interessante og kjærkomne.

På forhånd tusen takk for innlegg.

A

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk med en advokat først og få råd.

Anonymkode: e9114...d0a

Skrevet

Ikke helt riktig under-forum heller, tror jeg ?

Anonymkode: 7de7c...85c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...