Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg skal på konsert i Oslo spektrum om noen få dager.  Jeg har ståplass billetter til konserten, og ønsker egentlig å være rask til å komme meg inn slik at jeg får stå så nærme scenen som mulig. Siden det er Januar og det er rimelig kaldt ute nå, er det da muligheter for å henge fra seg jakken på en kjapp og enkel måte da? Eller må jeg stille meg i kø på nytt og evt betale for å legge fra meg jakken min?

Håper på svar fra noen der ute :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regner med at du mener Green Day? ;)  Det er såvidt jeg vet ingen mulighet til  henge fra seg jakken i spektrum. Når det gjelder å komme nærme scenen, så må man være tidlig ute og kle seg varmt. De kommer nok til å åpne flere innganger samtidig så det er bare å løpe når man først kommer seg inn :) 

Skrevet

I Oslo Spektrum er det dessverre ingen plass å henge fra seg jakken. Vi har bare vært der en gang og det var i november i fjor. Ja det var ganske kaldt å vente ute. De åpner flere innganger, vi hadde inngang nr 10 da kom vi veldig nærme scenen.

Skrevet

De har garderobe i Oslo Spektrum, men man må da stille seg i kø på nytt, og betale. Garderoben er ved hovedinngangen, så om du kommer inn via en annen inngang går du ikke forbi den, da må du gå til hovedinngangen for å henge av deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...