AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #1 Skrevet 22. januar 2017 Samboer er spillavhengig. Han sitter og snakker med folk nesten hele dagen. Han snakker ikke bare, men oppfører seg til tider bare teit, og virker bare teit og høylytt. Ofte sitter han og snakker med folk verden over og deler bilder fra husdyrene våre, forteller hvor mye vi tjener og nå sier han at han har lagt til mange på face. Jeg synes det er kjipt at han ikke tar hensyn til vårt privatliv. Vi har familiebilder og diverse der. Ofte kommenterer han hvis barna sier noe til han, og må fortelle det videre til "vennene" sine på spillet. Han er veldig opptatt av hva andre gjør på Facebook når han ikke spiller, men også under spillingen. Han er 40 år. Synes dere dette er greit? Anonymkode: 4a504...b1e
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #3 Skrevet 22. januar 2017 Fyren din er veldig barnslig og respektløs. Jeg synes ikke det er greit. Han bør kunne skille mellom privatliv, og lek og morro. Tydelig at han vil ha det morro hele tiden på bekostning av familien. En 40 åring som er langt fra moden. Anonymkode: c6926...d6e
Gjest Runforit Skrevet 22. januar 2017 #4 Skrevet 22. januar 2017 Slår det han at de som han spiller med kan være pedofile, kriminelle, mordere og annet rart? Å dele så mye personlig informasjon med fremmede mennesker med anonym online bruker er noe en kan forvente av et naivt barn; ikke av et voksent menneske som i tillegg er en far! Jeg er selv glad i gaming og hadde en periode der jeg gamet mye og hadde masse online venner. Vi var venner å Facebook, men med de anonyme brukernavnene vår. Altså vi delte mye, men aldri private ting. Vi visste gjerne at noen hadde barn og enkle detaljer, men ikke navn, adresser eller noe som kunne identifisere oss. Men du sier han er 40. Om han gamer så mye og lever så gjennom spill og fremmede. Hva type jobb har han og hvordan har han mulighet til å game så mye? Jeg må iallefall begrense meg til etter leggetid av ungen og i tillegg har jeg mann og andre ting i livet som tar tid. Er ham deprimert?
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #5 Skrevet 22. januar 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Samboer er spillavhengig. Han sitter og snakker med folk nesten hele dagen. Han snakker ikke bare, men oppfører seg til tider bare teit, og virker bare teit og høylytt. Ofte sitter han og snakker med folk verden over og deler bilder fra husdyrene våre, forteller hvor mye vi tjener og nå sier han at han har lagt til mange på face. Jeg synes det er kjipt at han ikke tar hensyn til vårt privatliv. Vi har familiebilder og diverse der. Ofte kommenterer han hvis barna sier noe til han, og må fortelle det videre til "vennene" sine på spillet. Han er veldig opptatt av hva andre gjør på Facebook når han ikke spiller, men også under spillingen. Han er 40 år. Synes dere dette er greit? Anonymkode: 4a504...b1e Absolutt ikke greit. Snakk med han om det. Og evt få time hos familierådgiver til deg og han der rådgiveren kan støtte deg og hjelpe han til å forstå og å slutte med dette Anonymkode: 25f6c...f65
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #6 Skrevet 22. januar 2017 Ekkelt. Ikke ok! Anonymkode: f609c...c06
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå