Gå til innhold

Våre flaueste øyeblikk

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

At jeg dreit på meg i møkkfylla som ung voksen.

Det fikk jeg naturlig nok høre en stund...   :sukk:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...
AnonymBruker

Tror det skal mye til for å slå denne.... Jeg og mannen hadde bildekveld der vi viste bilder fra vår "jordomseiling". Vi reiste rundt i verden i 3 måneder, og samlet familien for å vise bildene fra turen på lerret i stua. Veldig populært det selvsagt.

Problemet var jo at det hadde sneket seg inn et bilde som absolutt ikke skulle vises frem....

Jepp, du tenkte riktig, et bilde av oss som hadde sex. Meget eksplisitt bilde som viste erigert penis og fullt innsyn til musa mi.... Hvorfor har dere et bilde av dette, spør dere sikkert. Vel, vi synes det var pirrende å ha litt bilder liggende (vi har flere), og er ganske frie av oss når det kommer til sex, men hvordan dette bildet har havnet i den mappa her vet vi ikke.

FLAUT! :flau::flau::flau::flau:

Uansett, det ble ekstremt klein stemning selvsagt. Vi prøvde jo å le det bort, og forsøkte å fortsette som normalt, men for oss var jo kvelden ødelagt, og klarer fortsatt ikke å tenke på det i dag....

Vi har nå sørget for at bildene ligger trygt beskyttet på krypterte mapper....

Huff, kjenner jeg blir svett bare av å skrive dette :fnise:

(Eneste positive var at det ikke var barn til stede)

Anonymkode: 14e93...98e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 år senere...
Gjest prinsessethea

Det må være på ett planlagt onenightstand uten å ha møtt hverandre før. Sendte en melding til kusina mi mens vi satt i sofaen på hytta hans før akten; «han er dritkjekk, og har litt av ett utstyr også!!» Den ble selvfølgelig sendt til han, for plutselig ser han på mobilen og lurte på hvorfor jeg sendte den?! Litt flaut men ble ikke snakka mer om den kvelden... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Da en kamerat spurte veninnen min som er adoptert om hvilket land hun kom fra. Hun ble helt rar og svarte ikke med en gang, så svarte hun at hun er fra Norge, men han var tydeligvis ikke fornøyd med svaret og gravde mer, tilslutt sa hun at hun er adoptert fra Korea. Det er det kleineste og flaueste øyeblikket jeg har vært med på. Stakkars henne også, hun følte det nok ikle noe annerledes. Han mente jo ikke noe vondt med det, men var veldig kleint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...