Gjest zachen Skrevet 6. desember 2004 #1 Skrevet 6. desember 2004 Skal vi ikke snart slippe denne tullingen på TV? Musical-forestillingen hans ble jo tatt av plakaten, men resultatet er jo at han har fått tid over til å plage oss TV-seere hver mandagskveld. Maken til flåsete kommentarer/opptreden har vel knapt noen sett på TV. Programmet blir jo bare bråk og mas, så dårlig som han er til å lede. Amatør!!
Tuddelidu Skrevet 6. desember 2004 #2 Skrevet 6. desember 2004 Liker ikke den mannen jeg heller nei...
Gjest Trulselinemor Skrevet 6. desember 2004 #3 Skrevet 6. desember 2004 Ikke jeg heller. Jeg har sett på det programmet en gang, men synes det var sikkelig dårlig.
Gjest Cerise Skrevet 6. desember 2004 #4 Skrevet 6. desember 2004 Syns kanskje det blir litt masete til tider ja, som om han prøver for hardt..
*tine* Skrevet 6. desember 2004 #5 Skrevet 6. desember 2004 Skal vi ikke snart slippe denne tullingen på TV? Musical-forestillingen hans ble jo tatt av plakaten, men resultatet er jo at han har fått tid over til å plage oss TV-seere hver mandagskveld. Maken til flåsete kommentarer/opptreden har vel knapt noen sett på TV. Programmet blir jo bare bråk og mas, så dårlig som han er til å lede. Amatør!! Skriver under på denne jeg Har irritert meg lenge over hvor talentløs han er som programleder :-x Makan til selvdigging Rart de ikke gir seg med dette pop-showet..har vel ikke hatt all verdens seertall å vise til heller. Har jo flyttet sendetid fra fredagskveld til mandagskveld...sier litt...
Samantha Skrevet 6. desember 2004 #6 Skrevet 6. desember 2004 Han er grusom!! Han klarte seg ok i Senkveld, men det var kun fordi HC er litt meir proff og redda skinnet hans. Tommys popshow er fantastisk elendig!
Mamma1 Skrevet 6. desember 2004 #7 Skrevet 6. desember 2004 Skriver under på denne jeg Har irritert meg lenge over hvor talentløs han er som programleder :-x Makan til selvdigging Rart de ikke gir seg med dette pop-showet..har vel ikke hatt all verdens seertall å vise til heller. Har jo flyttet sendetid fra fredagskveld til mandagskveld...sier litt... AMEN
Gjest Coolaid Skrevet 6. desember 2004 #8 Skrevet 6. desember 2004 Tommy blir visst aldri voksen.... Morsom kan han være, men er lei av humoren hans som går på pene damer osv.... Tommys popshow suger bigtime! Kanskje han burde lære noe av Dagfinn Lyngbø?
Gjest Messi - ikke innlogget Skrevet 6. desember 2004 #9 Skrevet 6. desember 2004 Bare jeg som ELSKER Tommy Steine? Synes han er fantastisk deilig!! POP show er litt kjedelig ja, men GUD for en deilig og vakker MANN!!!!
*tine* Skrevet 6. desember 2004 #11 Skrevet 6. desember 2004 Bare jeg som ELSKER Tommy Steine? Synes han er fantastisk deilig!! POP show er litt kjedelig ja, men GUD for en deilig og vakker MANN!!!! Ikke mye deilig med den mannen vel??? men smaken er som baken
Gjest Cerise Skrevet 6. desember 2004 #12 Skrevet 6. desember 2004 Ikke mye deilig med den mannen vel??? men smaken er som baken
Kristin S Skrevet 6. desember 2004 #13 Skrevet 6. desember 2004 Ja er det ikke fint vi er forskjellige..... Uff...Nei så litt av han på tv nå i kveld, men han blir for trøttsom..Som noen skrev her, han prøver litt for hardt ja..
LilleSol Skrevet 6. desember 2004 #14 Skrevet 6. desember 2004 Tror det hadde fungert bedre om han slutter å prøve så hardt.. Sambo og jeg satt faktisk og snakket om dette istad under Tommys Popshooooow. For en utrolig merkelig mann..
Gjest Anonymous Skrevet 6. desember 2004 #15 Skrevet 6. desember 2004 Bare jeg som ELSKER Tommy Steine? Synes han er fantastisk deilig!! POP show er litt kjedelig ja, men GUD for en deilig og vakker MANN!!!! Heeeiiii, Tommy Steine!!!
Gjest Anonymous Skrevet 7. desember 2004 #16 Skrevet 7. desember 2004 Jeg (og sambo) kan ikke fordra ham vi heller. Travel, amatørmessig og travel igjen. Lite morsom er han også. Tror han er en slik hat - elsk objekt. Venninnene mine derimot elsker han. De synes han er skjønn, deilig og utrolig morsom. Av og til lurer jeg på om de har blitt hjernevasket eller at de blir midlertidlig besatt når de sier slikt.
Ruby Skrevet 7. desember 2004 #17 Skrevet 7. desember 2004 Er det ikke bare å slå av tv'n eller bytte kanal da, da kan han vel ikke plage dere.... Er ikke noe stor fan, men gidder da ikke å irritere meg over han....
Gjest baby-E Skrevet 7. desember 2004 #18 Skrevet 7. desember 2004 Jeg liker, den store klomsete mannen der jeg
Anglofil Skrevet 7. desember 2004 #19 Skrevet 7. desember 2004 At han er deilig blir kanskje å ta hardt i, men jeg har sansen for han Mvh Yvonne
Gjest Anonymous Skrevet 7. desember 2004 #20 Skrevet 7. desember 2004 Han virker jo som et lobotomi-offer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå