Gå til innhold

Noen spesielle ab'ere dere har lagt merke til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså man kan jo fint kjenne igjen ab'ere som skriver litt spesielle ting. Noen spesielle dere har lagt merke til?

Anonymkode: 2f7af...0d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Altså man kan jo fint kjenne igjen ab'ere som skriver litt spesielle ting. Noen spesielle dere har lagt merke til?

Faktisk har jeg ikke det.

Nå leser kanskje ikke jeg like mye som du gjør herinne da

Anonymkode: fea28...30e

Skrevet

Ja :rodmer: 

Anonymkode: af8d7...cb5

Gjest rayon de soleil
Skrevet

Diverse innlegg av AB, på godt og vondt kan man vel si.

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja :rodmer: 

Er du forelsket i en ab?!

Anonymkode: 60826...539

• Liker 2
Skrevet

Vedkommende som alltid lager tråder om kjønn med en provoserende overskrift og én setning i HI, alltid uten punktum, typ: 

"Alle menn er voldtektsmenn"

Dette mener mange kvinner 

"Kvinner vil ikke ha likestilling"

Med mindre det er til fordel for dem

Osv. Sykt lett å kjenne igjen.

Anonymkode: 8490e...987

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er du forelsket i en ab?!

Anonymkode: 60826...539

Ja :nordvesta:

Skrevet

Går det virkelig ann å bli forelsket i noen man ikke har sett eller vet hvem er? Det er jo litt kårny :biggrin: 

Skrevet
7 timer siden, fiole skrev:

Går det virkelig ann å bli forelsket i noen man ikke har sett eller vet hvem er? Det er jo litt kårny :biggrin: 

Man vet jo hvem de er. Det er halve gleden. Vi kjenner hverandre igjen selv om vi skriver som AB, mens resten av forum ikke får det med seg. Litt som hemmelige agenter. Mye mer romantisk :ninuskapus:

• Liker 2
Skrevet
14 timer siden, rayon de soleil skrev:

Diverse innlegg av AB, på godt og vondt kan man vel si.

Noen AB'er får deg til å føle at de kan se rett inn i hjertet ditt på en skummel måte. Ikke sant, solstråle? ;) 

• Liker 1
Skrevet

Et troll som prøver å provosere oss nå for tiden. Både med "rasisme" (vil ikke date en som har vært med en svart person) vs. "du skal ikke få deg kjæreste før barna har blitt voksen". Kjenner igjen trollet, for øyeblikket er det mange tråder ute skrevet av han/henne (virker som en kvinne)

Anonymkode: 27f0c...75b

• Liker 1
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja :nordvesta:

Polygamist!:hjerte:

Anonymkode: 68186...e8e

• Liker 1
Skrevet

Jeg diskuterte noe, mot en ordentlig kranglefant! Men da brukte h*n både brukernavn og som Anonym Bruker. Men den brukeren hadde egentlig aldri noen ordentlige argumenter å komme med. Dersom noen forsøkte å diskutere noe, så skrev han bare at " dette er sludder og vås" eller noe lignende.                            

Greia var at den brukeren skrev noen kommentarer, og en stund senere kom NØYAKTIG samme kommentarer som AB!!

Det spiller jo selvfølgelig ingen rolle om man huker av for AB, dersom alle andre kan kjenne igjen brukeren med en gang. :frkk:          

Anonymkode: c34a3...147

Skrevet

Ja, alle de som mener at utroskap er "det verste du kan gjøre mot et menneske". Da er det på tide med mer livserfaring, tenker jeg. Det kan jo være en eller flere da, men jeg legger i alle fall merke til at det er noe som kommer opp relativt ofte.

• Liker 2
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Faktisk har jeg ikke det.

Nå leser kanskje ikke jeg like mye som du gjør herinne da

Det var stygt sagt!

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg har lagt merke til det jeg tror er en AB i tråder om stemødre, som har gjort det til sin oppgave å informere om at en ny partner er "fars venninne" selv om de har vært i et forhold i 5 år, og som har en spesiell uttrykksmåte hvor h*n konsekvent nedvurderer rollen en stemor og stefar har i familien,om det nå enn gjelder som oppdrager, som familiemedlem og jeg vil også si som menneske. Denne brukeren går lengre enn de fleste andre i å ikke skulle inkludere stemor og stefar i livet til familien, og barna.

Anonymkode: d1383...856

Gjest Hemoglobin
Skrevet

Ikke på romantisk vis, hvis det var det du mente ts..

Skrevet
45 minutter siden, sol87 skrev:

Ja, alle de som mener at utroskap er "det verste du kan gjøre mot et menneske". Da er det på tide med mer livserfaring, tenker jeg. Det kan jo være en eller flere da, men jeg legger i alle fall merke til at det er noe som kommer opp relativt ofte.

Nå er ikke jeg den brukeren du sikter til, men mennesker som hele tiden feilaktig bortforklarer sin egen manglende moral ved å fokusere på andres manglende erfaring, er vi mange som er lei av. Livets harde skole, du vet ikke hvordan det er å...blablabla.

Jo, vi har like mye erfaring. Vi bare trener og holder oss slanke og trofaste likevel.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er ikke jeg den brukeren du sikter til, men mennesker som hele tiden feilaktig bortforklarer sin egen manglende moral ved å fokusere på andres manglende erfaring, er vi mange som er lei av. Livets harde skole, du vet ikke hvordan det er å...blablabla.

Jo, vi har like mye erfaring. Vi bare trener og holder oss slanke og trofaste likevel.

Nå handler vel ikke dette om min personlige moral, eller om jeg har for vane å være utro. Jeg mener bare at det finnes langt verre ting å bli utsatt for enn utroskap, for det gjør det. Påstanden blir tåpelig, etter min mening. 

• Liker 1
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var stygt sagt!

Var det stygt sagt?

Beklager, det var ikke ment stygt.

Saken er at jeg ikke har samme erfaring som deg (sitat under), og det kan komme av at jeg leser svært lite av det som skrives på forumet. Man må vel ha lest en del forskjellige tråder for å ha den erfaringen som du formidler i HI at du har

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...