AnonymBruker Skrevet 21. januar 2017 #1 Skrevet 21. januar 2017 Hei kan jeg ringe styre-lederen på nabolaget imorgen angående en klage som er rettet mot oss? Passer det eller er det helg, sånn best å vente til Mandag? Anonymkode: 0c1ff...1e0
PassionatePatti Skrevet 21. januar 2017 #2 Skrevet 21. januar 2017 Jeg vet ikke helt hva reglene er, men jeg hadde nok ventet til Mandag. 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2017 #3 Skrevet 21. januar 2017 Har du fått en skriftlig klage, så ringer du ikke noen, du skriver et skriftlig svar tilbake. Både for å sikre dokumentasjon og for å følge vanlige regler. Anonymkode: 9f163...a41 7
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2017 #5 Skrevet 21. januar 2017 Hvis du med «styrelederen på nabolaget» mener lederen i velforeningen så trenger du ikke ringe vedkommende i det hele tatt, da nabokonflikter ikke er en vel-sak. Hvis det dreier seg om styreleder i et borettlsag, så ville jeg tatt kontakt per mail så raskt som mulig. Grunnen til at jeg ville tatt skriftlig kontakt er for å ha dokumentert kontakten, og fordi jeg kunne sett gjennom det noen ganger før jeg sendte det. Det er fort gjort si ting man ikke skulle sagt, eller si ting på måter man ikke skulle sagt de på, hvis man er irritert eller føler seg krenket. Anonymkode: 06edc...373 4
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2017 #6 Skrevet 21. januar 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du med «styrelederen på nabolaget» mener lederen i velforeningen så trenger du ikke ringe vedkommende i det hele tatt, da nabokonflikter ikke er en vel-sak. Hvis det dreier seg om styreleder i et borettlsag, så ville jeg tatt kontakt per mail så raskt som mulig. Grunnen til at jeg ville tatt skriftlig kontakt er for å ha dokumentert kontakten, og fordi jeg kunne sett gjennom det noen ganger før jeg sendte det. Det er fort gjort si ting man ikke skulle sagt, eller si ting på måter man ikke skulle sagt de på, hvis man er irritert eller føler seg krenket. Anonymkode: 06edc...373 Borettslag. Jo da. Jeg er jo ikke irritert, har kontroll vettu. Men det gjelder en lille bror av meg som ble oppservert med noe stoff også er det en del andre grunner, nå vet jeg ikke om han røyker noe stoff da, men hadde nok merket det på han. Så andre grunner også, men mange ting som ikke stemmer. Så styrelederen ringte eiren, siden vi leier og han likte ikke det og sa at vi risikerer å måtte flytte ut pga det, snakket med broren "16 år"og en av medlemene i styre og de kjenner seg ikke i dette her. Nabone kjenner oss veldig godt og de kjenner seg ikke i dette her ca over 10 naboer, så eiren sa at jeg skulle ringe og ta en prat med styrelederen, har ikke mail, bare telefon nr. Anonymkode: 0c1ff...1e0
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2017 #7 Skrevet 21. januar 2017 Da ringer du mandag ettermiddag i tilfelle vedkommende er i jobb på dagtid. Anonymkode: c19e1...6d8
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2017 #8 Skrevet 21. januar 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Borettslag. Jo da. Jeg er jo ikke irritert, har kontroll vettu. Men det gjelder en lille bror av meg som ble oppservert med noe stoff også er det en del andre grunner, nå vet jeg ikke om han røyker noe stoff da, men hadde nok merket det på han. Så andre grunner også, men mange ting som ikke stemmer. Så styrelederen ringte eiren, siden vi leier og han likte ikke det og sa at vi risikerer å måtte flytte ut pga det, snakket med broren "16 år"og en av medlemene i styre og de kjenner seg ikke i dette her. Nabone kjenner oss veldig godt og de kjenner seg ikke i dette her ca over 10 naboer, så eiren sa at jeg skulle ringe og ta en prat med styrelederen, har ikke mail, bare telefon nr. Anonymkode: 0c1ff...1e0 Eh. At det var? Anonymkode: 2be0c...d40 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå