AnonymBruker Skrevet 21. januar 2017 #1 Del Skrevet 21. januar 2017 Jeg snakker en del på SMS/telefon/ facebook med en venn/bekjent av meg. Vi ble venner nå i januar når vi startet på et studieemne. Jeg vet at han har kjæreste. Vi snakker for det meste om skole, men også om litt andre ting. Vi har vært noen ganger sammen etter forelesning alene og sammen med andre. Vi har et vennskapelig forhold og skal ikke ha noe mer. Jeg er litt bekymret når jeg sender meldinger til han, jeg er redd kjæresten skal se de og bli sint (hun kunne lest alle meldingene fordi de er ikke noe hemmelig der), men jeg er redd for at hun ikke bryr seg om hva som står. Jeg vil jo ikke ødelegge noe forhold. Hva tenker dere om dette? Burde jeg slutte å sende eller er det greit? Anonymkode: 26629...e1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rayon de soleil Skrevet 21. januar 2017 #2 Del Skrevet 21. januar 2017 Jeg tenker at slikt er helt greit, greit fordi er man i et forhold så snakker man uansett med den man er sammen med om sine venner. Således er du nok ikke noen hemmelighet allerede nå vil jeg anta. Men du kan jo snakke med han om det, spørre han hva han tenker omkring dette... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2017 #3 Del Skrevet 21. januar 2017 Ville en person som ikke hadde følelser for sin studievenn laget denne tråden? Anonymkode: a9edd...722 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
johanan Skrevet 22. januar 2017 #4 Del Skrevet 22. januar 2017 Det er jo i utgangspunktet greit, men er jo en fordel for han om han forteller henne om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 22. januar 2017 #5 Del Skrevet 22. januar 2017 Så lenge det kun er vennskapelig ser jeg ikke noe problem med det, men han burde fortelle det til dama, for finner hun ut at han skjuler det, kan det hende hun vil tro dere er mer enn bare venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #6 Del Skrevet 22. januar 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Ville en person som ikke hadde følelser for sin studievenn laget denne tråden? Anonymkode: a9edd...722 Hvorfor ikke? Lager tråden fordi jeg ikke vil ødelegge et forhold. Anonymkode: 26629...e1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #7 Del Skrevet 22. januar 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ikke? Lager tråden fordi jeg ikke vil ødelegge et forhold. Anonymkode: 26629...e1f Men da bekrefter du jo at du har følelser for denne fyren. Bekreftelsen ligger i opprettelsen av denne tråden. Ingen som ikke har følelser for en fyr kan ødelegge et forhold. Innrøm for deg selv først at du har følelser, så kan vi diskutere i tråden hvordan du skal kontrollere de følelsene for å ikke ødelegge et forhold. Anonymkode: a9edd...722 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
johanan Skrevet 22. januar 2017 #8 Del Skrevet 22. januar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Men da bekrefter du jo at du har følelser for denne fyren. Bekreftelsen ligger i opprettelsen av denne tråden. Ingen som ikke har følelser for en fyr kan ødelegge et forhold. Innrøm for deg selv først at du har følelser, så kan vi diskutere i tråden hvordan du skal kontrollere de følelsene for å ikke ødelegge et forhold. Anonymkode: a9edd...722 Dette er jeg faktisk enig i. Visst trådstarter er så redd for at hun skal finne det ut så er det sikkert to ting trådstarter er redd for 1. Ødelegge forholdet så ryker vennskapet (Han blir sur på henne) 2. De forblir sammen og han snakker ikke mer med henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 22. januar 2017 #9 Del Skrevet 22. januar 2017 (endret) 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg snakker en del på SMS/telefon/ facebook med en venn/bekjent av meg. Vi ble venner nå i januar når vi startet på et studieemne. Jeg vet at han har kjæreste. Vi snakker for det meste om skole, men også om litt andre ting. Vi har vært noen ganger sammen etter forelesning alene og sammen med andre. Vi har et vennskapelig forhold og skal ikke ha noe mer. Jeg er litt bekymret når jeg sender meldinger til han, jeg er redd kjæresten skal se de og bli sint (hun kunne lest alle meldingene fordi de er ikke noe hemmelig der), men jeg er redd for at hun ikke bryr seg om hva som står. Jeg vil jo ikke ødelegge noe forhold. Hva tenker dere om dette? Burde jeg slutte å sende eller er det greit? Anonymkode: 26629...e1f Som du selv skriver så har han jo kjæreste så ja, da ville jeg sluttet å kontakte han. Hvis ikke dere er gode barndomsvenner og sånt da? Du skriver jo selv at kjæresten din kan bli sint, så da forstår jeg ikke at du gjør dette i mot dem? Du må nesten spørre dem selv. Endret 22. januar 2017 av fuglekvitter__ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #10 Del Skrevet 22. januar 2017 11 minutter siden, fuglekvitter__ skrev: Som du selv skriver så har han jo kjæreste så ja, da ville jeg sluttet å kontakte han. Hvis ikke dere er gode barndomsvenner og sånt da? Du skriver jo selv at kjæresten din kan bli sint, så da forstår jeg ikke at du gjør dette i mot dem? Du må nesten spørre dem selv. Jeg har ikke kjæreste, men redd hans kjæreste skal bli sint Anonymkode: 26629...e1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 22. januar 2017 #11 Del Skrevet 22. januar 2017 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke kjæreste, men redd hans kjæreste skal bli sint Anonymkode: 26629...e1f Ja, det er det som er poenget mitt. At det er ikke noen grunn til å kontakte noen som har kjæreste slik du skriver at du gjør. Men hvis kjæresten hennes ikke syntes det gjør noe så kan dere jo holde på hvis kjæresten hennes i det hele tatt vet det da. Endret 22. januar 2017 av fuglekvitter__ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #12 Del Skrevet 22. januar 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke kjæreste, men redd hans kjæreste skal bli sint Anonymkode: 26629...e1f Det du lodder nå, er stemningen for om han mener noe mer med å ha sms/chatte-kontakt med deg samtidig som han har kjæreste. Anonymkode: 67f06...aed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fiolett Skrevet 22. januar 2017 #13 Del Skrevet 22. januar 2017 2 minutter siden, fuglekvitter__ skrev: Ja, det er det som er poenget mitt. At det er ikke noen grunn til å kontakte noen som har kjæreste slik du skriver at du gjør. Men hvis kjæresten hennes ikke syntes det gjør noe så kan dere jo holde på hvis kjæresten hennes i det hele tatt vet det da. Ikke noen grunn til å kontakte ham? Hvis TS og denne gutten er venner er det vel ikke urimelig at de snakker sammen selv om han har kjæreste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #14 Del Skrevet 22. januar 2017 1 minutt siden, Fiolett skrev: Ikke noen grunn til å kontakte ham? Hvis TS og denne gutten er venner er det vel ikke urimelig at de snakker sammen selv om han har kjæreste Det står da klart og tydelig i HI at han bare er en "venn/bekjent". Anonymkode: a9edd...722 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fiolett Skrevet 22. januar 2017 #15 Del Skrevet 22. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det står da klart og tydelig i HI at han bare er en "venn/bekjent". Anonymkode: a9edd...722 Akkurat. Da ser jeg ikke problemet med at TS holder kontakt med ham Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 22. januar 2017 #16 Del Skrevet 22. januar 2017 1 time siden, Fiolett skrev: Ikke noen grunn til å kontakte ham? Hvis TS og denne gutten er venner er det vel ikke urimelig at de snakker sammen selv om han har kjæreste Nei, men hvorfor spør ts da når dere allerede mener hva svaret på det er? Hun vektlegger jo at han har kjæreste og om det da er greit at hun tar kontakt med denne mannen? Jeg bestemmer jo ikke det, så jeg antar at de vet best selv? Hvis det er greit for denne mannen så er det vel greit da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #17 Del Skrevet 22. januar 2017 2 timer siden, Fiolett skrev: Akkurat. Da ser jeg ikke problemet med at TS holder kontakt med ham F.eks. sms'ing om kveldene etter legge tid. Ville du ikke sett på det som et problem, når de bare en "venner/bekjente"? Anonymkode: a9edd...722 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #18 Del Skrevet 22. januar 2017 Du kan jo ikke ødelegge dette forholdet med mindre du sender flørtete eller på andre måter upassende meldinger. Sjangsen er også stor for at kjæresten hans allerede vet om deg. Anonymkode: 5e78b...341 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fiolett Skrevet 23. januar 2017 #19 Del Skrevet 23. januar 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: F.eks. sms'ing om kveldene etter legge tid. Ville du ikke sett på det som et problem, når de bare en "venner/bekjente"? Anonymkode: a9edd...722 Jo, det kunne jeg nok opplevd som problematisk. Men ettersom TS ikke nevner noe om at de snakker sammen etter leggetid, eller på noen annen måte indikerer at det de snakker om er upassende, synes jeg kontakten mellom dem høres helt grei ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå