Gjest Catwoman Skrevet 6. desember 2004 #1 Skrevet 6. desember 2004 hvor lenge kan man oppbevare kosmetikk/kroppsprodukter (hmm pussig ord...) feks. anriktsmasker, ansiktsrens, bodyscrub ol. går de ut på dato? eller kan man ha åpnet pakning såend ei fler eår, og den er like fin?
Gjest Ethereal Skrevet 6. desember 2004 #2 Skrevet 6. desember 2004 Sålenge de ikke føles annerledes i lukt eller konsistens, kan du trygt bruke dem.
Melon Skrevet 7. desember 2004 #3 Skrevet 7. desember 2004 eller kan man ha åpnet pakning såend ei fler eår, og den er like fin? I flere år? :o Tviler veldig på at det er trygt å bruke produktet som har stått opent i flere år. :-?
Carmen_ Skrevet 7. desember 2004 #4 Skrevet 7. desember 2004 Ville heller ikke hatt åpne produkter stående for lenge. Ikke flere år i allefall.
Gjest gjest1 Skrevet 7. desember 2004 #5 Skrevet 7. desember 2004 Neimen ikke sikker på hva dere tror kan skje med produktene? Farlige blir de uansett aldri. Fuktighetskrem kan harskne, men såper etc er omtrent evigvarende. Så lenge de ikke har forandret farge, skilt seg eller noe liknende kan de trygt brukes. Tror de fleste produkter tørker ut før de blir ødelagt.
Heidipia:) Skrevet 7. desember 2004 #6 Skrevet 7. desember 2004 Neimen ikke sikker på hva dere tror kan skje med produktene? Farlige blir de uansett aldri. Fuktighetskrem kan harskne, men såper etc er omtrent evigvarende. Så lenge de ikke har forandret farge, skilt seg eller noe liknende kan de trygt brukes. Tror de fleste produkter tørker ut før de blir ødelagt. holder en knapp på det samme:)
Gjest Scruella Skrevet 7. desember 2004 #7 Skrevet 7. desember 2004 Ja, det er mye hysteri ute og går. De som lager og selger produkter er selvsagt opptatt av å selge mest mulig, og sprer ofte feilaktig informasjon (i tillegg til at de sikkert vil unngå at gærne amerikanske damer saksøker dem fordi mascaraen holdt en dag for lite). Jeg bruker produktene mine til jeg merker det er noe galt.
Gjest Anonymous Skrevet 7. desember 2004 #8 Skrevet 7. desember 2004 viktig å ikke ha selvbrunern stående for lenge. da blir den gul
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå