AnonymBruker Skrevet 21. januar 2017 #1 Skrevet 21. januar 2017 Derdom jeg får en personlig snap (altså sendt direkte til meg, ikke lagt på storyen), går det an å slette den snapen uten å åpne den? Har prøvd å tømme samtalen i instillingene, men da vises snapen som åpnet selv om jeg ikke har sett på den først. Hvis jeg bare lar den stå, vises det vel at jegbhar en ny snap hver gang jeg hår inn på appen? Anonymkode: 5e282...2ea
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #2 Skrevet 22. januar 2017 Tror ikke det går Anonymkode: 96631...c44
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #3 Skrevet 22. januar 2017 Hvorfor ønsker du å slette en uåpnet snap? Ønsker du ikke at senderen skal se at du har åpnet? Er det ikke evt bare best å blokkere den personen som sender deg snap? Eller bare åpne den da, så forsvinner det at den er uåpnet Anonymkode: 9dbf0...018 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #4 Skrevet 22. januar 2017 Nei, man kan ikke det. Men hvorfor godtar bare ikke du vil ha på lista? Om du ikke har de i vennelista får du heller ikke opp snappene, selvom de sender til deg. Anonymkode: e8064...cca 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå