Gå til innhold

Hvilken tv serie må jeg bare se på netflix??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken tv serie må jeg bare få med meg på netflix??? Helst ikke noe advokat opplegg som good wife. . Ellers kan jeg se det meste! Trenger noe skikkelig bra!!! 

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Orphan Black anbefaler jeg sterkt

Skrevet

Sherlock. 

• Liker 1
Skrevet

The Fall.

• Liker 1
Skrevet

The OA. 

Anonymkode: fb925...5dd

• Liker 6
Skrevet

Stranger things.

• Liker 5
Skrevet

Anbefaler også Sherlock, samt Dexter og Narcos. 

Skrevet

Jeg syntes Rita var overraskende bra

Skrevet

Shameless!

• Liker 1
Skrevet

Peaky Blinders er det beste jeg har sett.  Fantastiske skuespillere og svært spennende og interessant plot! En serie som både menn og kvinner blir fascinert av. Foreløbig 2 sesonger med 6 episoder i hver. Men det er visst laget 4 sesonger hittil. 

Skrevet

The fall, the killing, stranger things, orange is the new black, shameless, the americans, house of cards, narcos, arrested development.

Anonymkode: 7debe...193

• Liker 2
Skrevet

Sherlock
Narcos
The Affair
Black Mirror
Happy Walley
River
Marcella
Bloodline
Homeland
Gotham

Anonymkode: a8f81...1fb

Gjest Hemoglobin
Skrevet

Jeg begynte å se på Black Sails fordi jeg var nysgjerrig på om den var noe bra. Plutselig var jeg ferdig med 3 sesong.. Men det er endel nakenhet i den serien da, bare så du er advart :)

Skrevet

Suits. Vet det er advokater serien handler om. Men herregud så bra serie😊👍

Skrevet
3 timer siden, stamtplyr skrev:

Hvilken tv serie må jeg bare få med meg på netflix??? Helst ikke noe advokat opplegg som good wife. . Ellers kan jeg se det meste! Trenger noe skikkelig bra!!! 

Outlander! Skotsk og britisk drama fra hhv 1740-tallet og 1940-tallet. Google det og les mer om serien. Anbefales.

To sesonger er ute hittil. Jeg har kjøpt begge på dvd, men en venninne av meg har streamet dem på Netflix og sett serien der, så jeg vet den finnes der.

Skrevet

The Sopranos. En fantastisk serie!

• Liker 1
Skrevet

Outlander vant nettopp masse priser på Peoples Choice awards. Anbefales!!

Ellers Dexter, The designated survivor, the 100, stranger things, Orange is the new black, marco polo, Shooter, +++.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...