Gå til innhold

Hvor anonym kan jeg være på Facebook?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke på Facebook. Luktet så vidt på det et øyeblikk, men mye på grunn av dette polerte livet "alle" har der virker det ikke som et koselig sted å være - særlig ikke når man ikke er helt fornøyd med sin egen tilværelse. Men jeg opplever at mange organisasjoner og andre grupper kun har en Facebook-side fremfor en egen nettside, og når jeg da ikke er der går jeg potensielt glipp av ting. Så jeg vurderer å melde meg inn for å få med meg det som skjer på disse sidene. Samtidig er jeg uinteressert i å ha x antall venner og den slags, så da blir spørsmålet - kan jeg anonymisere meg selv såpass at jeg slipper ting som at jeg dukker opp på lister hos folk jeg sikkert kan linkes til, og på den måten kan slippe forespørsler fra hele slekta og andre?

Anonymkode: fe607...8d5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lage profil med annet navn enn ditt eget?

Anonymkode: 8181e...4b0

Joda, men hvis det benyttes til påmelding til diverse events burde jeg ha mitt eget navn.

Anonymkode: fe607...8d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan gjøre så du ikke blir søkbar for andre. Men du vil jo være synlig som medlem i disse gruppene da. Du kan også velge å skru av veggen din så ingen kan skrive på den, og unfollowe de du evt blir venner med så slipper du å se hva de legger ut. 

Anonymkode: eb8e4...0dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...