Gå til innhold

Brudekjole & bunad....

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!

Er det noen her som har/ skal gifte seg i brudekjole, mens brudgommen har bunad?? Har dere noen erfaringer, råd eller tips å gi en liten tviler?... Hva synes dere andre? :-? :-? :-?

Hilsen Vekten

Videoannonse
Annonse
Gjest Solskinn
Skrevet

Hei!!

Vi skal ha bunad begge to, vi.

Det verserer mange meninger om hva man kan og ikke kan ha på seg når man gifter seg. Jeg syns at det viktigste er at man föler seg vel i det man har på seg, brud som brudgom, det er det absolutt vakreste. Så noe problem med brudekjole og bunad kan jeg ikke se, men hadde det värt meg hadde jeg hatt bunaden i bakhode når jeg skulle velge kjole!

Lykke til!! :D

Skrevet

Enig med Solskinn.Det viktigste er at brud og brudgom føler seg vel.Vi skal ha bunad,både jeg og sambo,og jeg personlig synes jeg nok det er finest når begge har det.Men jeg var en gang i et bryllup der brudgommen hadde bunad,og bruden hadde en enkel kjole i empirestil.Veldig flott,så det er klart det går an. :)

Men jeg synes ikke det passer med en stor brudekjole med langt slep og alt det der,og så at brudgommen har bunad.Men jeg hadde ikke fnist fordi om jeg hadde sett det altså,det får være opp til hver enkelt hva man vil ha på seg. :)

Skrevet

Hei!

Jeg har lenge vært i tvil om det samme selv. Min samboer har hele tiden vi har vært sammen sagt at han vil gifte seg i bunad, men det har ikke jeg hatt lyst til. Derfor har jeg svippet innom denne siden mange ganger for å se om det har kommet flere synspunkter på spørsmålet ditt.

Nå har jeg bestemt meg! Jeg vil ha på meg det som jeg har mest lyst til selv, det som jeg vil føle meg mest konfortabel i; kjole!

Min samboer er helt enig med meg, og vi har blitt enig om et slags kompromiss for at vi skal matche hverandre best mulig: Han har gått med på å bruke bunadsbukse istedetfor nikkers, og jeg vil ha en enkel kjole type empire-fasong.

Det er godt å ha bestemt seg for noe angående bryllup. Det står igjen en mengde andre ting som en skal planlegge. Har nettopp begynt.

Et godt tips: Se på bryllupsbildene i avisene. Det er kjempemange par som har bunad og kjole! :lol:

Skrevet

Tusen takk for det siste svaret Laly! Det trengte jeg! Dersom du vil kan du maile meg, da jeg har kommet fra til samme konklusjon. Vi gifter oss også i brudekjole og bunad, da det er det som begge ønsker.

Mange klemmer fra Vekt74 :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...