Gå til innhold

Oversette filmer tråden.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nevn en film du mener burde hatt mer oppmerksomhet og et større publikum.

Mitt bidrag er en film som heter Cold in July. Utrolig mørk og voldelig film. Totalt oversett!

Glimrende rolleprestasjoner bl.a. av Michael C. Hall fra Dexter. Anbefales på det sterkeste!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var da makan til dårlig respons da. Kom igjen folkens!

Gjest Bossa Nova
Skrevet

Jeg trodde tråden handlet om dårlig oversatte filmer. Det hadde vært litt artigere.

Skrevet
2 minutter siden, Bossa Nova skrev:

Jeg trodde tråden handlet om dårlig oversatte filmer. Det hadde vært litt artigere.

Hehe. Ja lag en tråd om det du da vel! Så kan vi konkurrere om mest respons ;)

Skrevet

Ok, litt respons.

"Under solen" (svensk med Rolf Lassgård). En av de vakreste filmene jeg vet om.

"De grønne slakterne" (dansk). Det var faktisk en her på KG som anbefalte meg denne da han/hun så hvilke 3 favorittfilmer jeg hadde. Husket det ikke før nylig men herregud så lenge siden jeg har ledd så mye av en film; utrolig morsom!

Begge to litt eldre filmer men.

• Liker 1
Skrevet

The King of Comedy. Mesterverk fra Scorsese med en fantastisk De Niro i tittelrollen som psykotisk kjendis-spire. Tilgjengelig på netflix.

Anonymkode: 83104...715

Skrevet

Jeg ble kjempeoverrasket da jeg prøvde ut en for meg helt ukjent film på Netflix: The next three days, med Russell Crowe. Det er så sjelden at man blir SÅ fenget av en film man ikke har hørt om en gang, den var SÅ spennende! Anbefales på det sterkeste.

• Liker 1
Skrevet

The Man Who Wasn't There med Billy Bob Thornton 

Anonymkode: 6d1af...4b6

• Liker 1
Skrevet
21 timer siden, visp skrev:

Ok, litt respons.

"Under solen" (svensk med Rolf Lassgård). En av de vakreste filmene jeg vet om.

"De grønne slakterne" (dansk). Det var faktisk en her på KG som anbefalte meg denne da han/hun så hvilke 3 favorittfilmer jeg hadde. Husket det ikke før nylig men herregud så lenge siden jeg har ledd så mye av en film; utrolig morsom!

Begge to litt eldre filmer men.

De Grønne Slakterne er en moderne klassiker, har den på dvd. Anbefaler også Adam`s Epler. Hysterisk den også :)

Takk for ditt bidrag visp. Meget hyggelig ;)

• Liker 1
Skrevet

For fans av mafiafilmer anbefaler jeg sterkt en oversett en fra 1990. State of Grace. Sean Penn, John C. Reilly, Gary Oldman og Ed Harris som sjefskurk. Knallbra film, spennende og full av heftige actionscener. Utrolig oversett, kom nok veldig i skyggen av GoodFellas samme år.

Se den hvis du finner den!

• Liker 1
Gjest Bossa Nova
Skrevet

Bidrar med en film jeg så i går: Jeg har elsket deg så lenge. Den er vel ikke å kjent?

De grønne slakterne må jeg se, er den noe lignende i Kina spiser de hund?

Skrevet
2 timer siden, DeLorean skrev:

De Grønne Slakterne er en moderne klassiker, har den på dvd. Anbefaler også Adam`s Epler. Hysterisk den også :)

Takk for ditt bidrag visp. Meget hyggelig ;)

Ja, "Adam`s Epler" var en av favorittfilmene mine og det var på bakgrunn av den at en annen bruker anbefalte "De grønne slakterne". Skal sjekke ut filmene du nevner etter hvert. Liker Michael C. Hall veldig godt. :)

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Bossa Nova skrev:

Bidrar med en film jeg så i går: Jeg har elsket deg så lenge. Den er vel ikke å kjent?

De grønne slakterne må jeg se, er den noe lignende i Kina spiser de hund?

Jeg husker ikke helt "I kina spiser de hund". (Var det med han fra Broen?)

Jeg liker  mye av det danskene kommer med. Det var vanskelig å få tak i De grønne.... men bestilte til slutt fra Amazon. Engelsk undertekst. Jeg hadde iallefall stor glede av den:)

Skrevet

Bad Boy Bubby, en sær film på lavbudsjett. Bubby holdes innesperret av sin mor i en mørk kjellerleilighet. Han kommer ut i verden 30 år gammel. Jeg stusser på om filmen handler om empati. På min topp ti liste over gode filmer.

Skrevet
3 timer siden, DeLorean skrev:

For fans av mafiafilmer anbefaler jeg sterkt en oversett en fra 1990. State of Grace. Sean Penn, John C. Reilly, Gary Oldman og Ed Harris som sjefskurk. Knallbra film, spennende og full av heftige actionscener. Utrolig oversett, kom nok veldig i skyggen av GoodFellas samme år.

Se den hvis du finner den!

Den har jeg. Var vel ok, den.

Gjest Bossa Nova
Skrevet
På 26.1.2017 den 23.47, Mons skrev:

Bad Boy Bubby, en sær film på lavbudsjett. Bubby holdes innesperret av sin mor i en mørk kjellerleilighet. Han kommer ut i verden 30 år gammel. Jeg stusser på om filmen handler om empati. På min topp ti liste over gode filmer.

Den har jeg sett. Moren voldtar sønnen Bubby. Skikkelig ekkel film, og hovedrolleinnehaveren ser skummel ut.

Skrevet

A Simple Plan 1998. Utsøkt skuespill av Billy Bob Thornton og Bill Paxton. Fra regissøren av Spider-Man filmene. En film om moral og å ta de riktige valgene. Bortglemt godbit.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...