Gå til innhold

Vannkoker fra Siemens eller OBH Nordica

Mrs. B

Anbefalte innlegg

Vi lurer på å ønske oss Siemens Porsche vannkoker eller OBH Nordica Symphony. Noen her som har noen av disse og kan si om de er noe bra? Planen er at den skal erstatte kaffetrakteren siden vi likevel så sjelden lager filterkaffe. Siemens Porsche, finnes den i andre farger enn blå topp? Sort/grå f.eks? Er veldig opptatt av design så ønsker noe i den stilen og den prisklassen (maks). Kom gjerne med andre forslag om dere har. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har porsche vannkokeren og er superfornøyd. Den er bare blå på toppen, men mørk farge da.

Kvalitetsmessig er Siemens et bedre merke enn OBH.

Vet ikke hvem som har designet symphony, men siemens er jo designet av kjent designer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, er det rask på å varme opp vannet og holder den god temperatur? Kaffetrakteren vi har nå er både treg og har middelmådig temperatur så det er litt viktig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder bra på temperatur og er ganske rask. Har vært borti flere som er tregere.

Siemens har 1,5 liter kapasitet.

Så på elkjøp sidene nå at den var billig! Da jeg jobbet der kostet den fra 998,- og oppover...

Det du kan gjøre som en trygghet for deg er å kjøpe et sted de har 30 dagers returrett. Vet ikke om expert har det, men elkjøp har. Da kan du bare levere tilbake produktet innen 30 dager om du ikke er fornøyd og få pengene igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bizzy i.i.

Hei.

Jeg har OBH Nordica vannkokeren og er kjempefornøyd!!! Den koker vannet fort og holder meget godt på varmen!

Eneste er at den kun varmer en liter av gangen, men det har ikke gjort noe for vår del.

Lykke til, regner med at du vil bli fornøyd uansett hvilken du velger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jg har Siemens Porche vannkokeren og er veldig fornøyd både med yteevne og stil :)

Synes det er et pluss at den ikke har "trådelement". Det setter seg så utrolig mye gørr i slike.. (bare kikk nedi vannkokeren på jobben, hvis du tør...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har Siemens Porsche kokeren og kan nesten ikke få sagt hvor god den er. Nå har jeg hatt min i over ett år og den er like fin nedi. Ikke noe brunt belegg og det er et kjempepluss at trådelementet ikke er inni selve vannkokeren.

Vask den innvendig med lunkent vann + bakepulver + sitronsaft så holder den seg som om den skulle være ny.

Den koker 1.5 liter vann på mellom 4-6 minutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...