Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går GLU 1-7, og lurer på om karakterene på de to eksamene vi har i f.eks norsk (2x 15 sp) blir slått sammen?

f.eks hvis du har A på en av dem (15 sp) og C på den andre (altså 30 sp til sammen), får du B i snitt i norsk 1 da? :) Eller tar du med absolutt alle karakterene du får på CV'en?

Anonymkode: 00bbc...faa

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg går GLU 1-7, og lurer på om karakterene på de to eksamene vi har i f.eks norsk (2x 15 sp) blir slått sammen?

f.eks hvis du har A på en av dem (15 sp) og C på den andre (altså 30 sp til sammen), får du B i snitt i norsk 1 da? :) Eller tar du med absolutt alle karakterene du får på CV'en?

Anonymkode: 00bbc...faa

Jeg tok et årsstudie i norsk, og på mitt vitnemål har jeg fire karakterer for hver av de 15 studiepoengene året bestod av.

Anonymkode: 78d22...609

Skrevet

På GLU på HiOA blir alle karakterene for hvert fag slått sammen, ja. Jeg gikk 5-10 og får én karakter i norsk, basert på fem eksamener, én karakter i naturfag basert på fire eksamener og én karakter i pedagogikk basert på fire eksamener. Jeg sluttet etter 3. året og tok master, ellers hadde jeg hatt ett fag til da.

Anonymkode: fcdf5...d9a

Skrevet

De blir slått sammen ja :) 

Anonymkode: 4614c...fe3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...