AnonymBruker Skrevet 21. januar 2017 #1 Skrevet 21. januar 2017 Jeg er 19 år og har begynt på skole igjen nå etter sykdom. Å nå trenger jeg litt hjelp til økonomien, fikk anbefalt av nav å søke barnebidrag. Noe jeg da gjorde i november. Men så lurer jeg på, hvor lenge kan denne prosessen ta? Nå er jeg jo nesten ferdig med skolen, for å overdrive litt... vil tro at min far ikke har sendt inn de papirene som trengs for at søknaden behandles, vil de på nav isåfall hente inn dette? Aldri fått bidrag før, men nå har han fått jobb så kanskje større sjanse nå. Krysser fingrene Anonymkode: d3c78...649
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2017 #3 Skrevet 21. januar 2017 Hei, jeg lagde avtalen privat med min far, er dette en mulighet? Husk at du egentlig har hatt krav på barnebidrag frem til du er 20 om du fortsatt går på vgs. Anonymkode: 6d3ff...80d
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2017 #4 Skrevet 21. januar 2017 Privat avtale vil ikke fungere da jeg ikke har noe kontakt med min far. Han har aldri betalt noe tidligere... Anonymkode: d3c78...649
EvaLena Skrevet 22. januar 2017 #6 Skrevet 22. januar 2017 Ring nav og hør med de. De sitter på pairene og kan svare deg bedre enn vi på KG kan.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå