AnonymBruker Skrevet 21. januar 2017 #1 Skrevet 21. januar 2017 Uff, nettopp søkt på min første jobb på mange år, glemte å merke søknad.. ser nå det står helt nederst på stillingsannonse "søknad merkes"-uff, noen som vet om det ikke er sjangs i det hele tatt? Anonymkode: 6d074...74e 1
Lykkehjerte Skrevet 21. januar 2017 #2 Skrevet 21. januar 2017 Vil tro det bare tar litt lenger tid internt pga den ikke er merket, så går søknaden sikkert ikke direkte til den som skal ta hånd om søknadene. Det går jo an å ta en tlf til stedet, og fortelle at du har sendt søknad, men beklageligvis glemte å merke den, og at du håper at søknaden kommer til rette likevel og blir tatt med i betraktningen. Jeg tror det går fint selv om du ikke ringer, men om du tar den tlf, viser det jo ekstra interesse og seriøsitet fra deg, tenker jeg! 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2017 #3 Skrevet 21. januar 2017 Takk for svar Søkte gjennom Finn.no- fikk opp på mail at den var motatt. Når jeg var ferdig med søknad/cv så trykket jeg bare på "send inn". Går ut fra at jeg bare skulle merket overskrift med stillingsnummer, i stedet for "søknad på jobb som ......" Ny på dette, ikke søkt jobb på 8 år. Anonymkode: 6d074...74e 1
Lykkehjerte Skrevet 21. januar 2017 #4 Skrevet 21. januar 2017 Da sier jeg bare Gratulerer! Dette blir spennende, jeg krysser fingrene for deg! 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2017 #5 Skrevet 21. januar 2017 1 minutt siden, Lykkehjerte skrev: Da sier jeg bare Gratulerer! Dette blir spennende, jeg krysser fingrene for deg! Veldig spennende! Ikke sikkert jeg får komme til intervju en gang, men slike svar du gir er veldig oppløftende, får mye motivasjon av slike mennesker som deg. Takk Lykkehjerte Anonymkode: 6d074...74e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå