AnonymBruker Skrevet 21. januar 2017 #1 Skrevet 21. januar 2017 Jeg skal i en konfirmasjon på Nordmøre tidlig i mai. Av erfaring er været SVÆRT ustabilt på den tida... Og jeg sliter nok med å kle meg til vanlig, og til en fin konfirmasjon hvor det kan være alt fra -5 og stiv kuling til +12 og styrtregn hjelper ikke! Jeg er 28, og litt stor. Jeg bruker 42-46 (varierer utifra plagg og butikk), og problemområdet mitt er magen. Jeg ser ut som om jeg er gravid i syvende måned. Jeg har ikke noe særlig med pupper å balansere ut magen med, og magen er rund, går direkte ut fra under puppene, så jeg har ingen midje. Så jeg vil se fasongen min er "søyle" (ganske rett, ingen midje) med denne stygge magen. Jeg aner ikke hvordan jeg skal kle meg; jeg vil ikke gå i sånne kjedelige sekker som det føles ut som om er alt vi tjukke blir avspist med! Samtidig så må jeg kle meg etter alder og kropp... Og jeg trenger noe som gjør at jeg ikke fryser ihjel i en ganske kjølig kirke. Jeg har sorte tykke strømpebukser og sorte pumps, men ellers er jeg helt blank. Jeg har ikke vært invitert en noen formell anledning på 5 år og da veide jeg ganske mye mindre så alt var lettere da... Hjelp? Anonymkode: 4597b...006
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2017 #3 Skrevet 21. januar 2017 Den blå var fin, hvor er den fra? Anonymkode: 4597b...006
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #4 Skrevet 22. januar 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Den blå var fin, hvor er den fra? Anonymkode: 4597b...006 Sånne omslagskjoler finner du jo overalt. Anonymkode: 89275...462
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå