Gå til innhold

Fashion tips for pappan min. Help anyone?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min pappa er 62 år og skal på fest med jobben sin. Han er ikke flink med mote, men vil se bra ut. Han sier det ikke høyt, men jeg tror han har litt lite "confidence" når det kommer til stilen sin, og han stresser veldig over at nå må han kjøpe nye klær og sko til denne festen. Jeg skal være med å hjelpe litt, men jeg lurte på hva som passer.

Jeg tenker en fin bukse og en skjorte, men jeg vet ikke helt hva enda. Vi er begge enig i at han må se fin ut, men ikke overpyntet. Altså det er en fest, men ikke noe suit and tie akkurat. Og han er 62 år og han vil ikke kle seg i klær som ikke passer alderen hans.

Om noen kunne kommet med noen ideer hadde det vært supert. :pls:

Anonymkode: a7ce7...f05

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer litt an på hvor dere bor og hva slags herrebutikker som finnes der, men gå til en lokal, velassortert herrebutikk og be om hjelp av de ansatte. Evt. kjedebutikker som Vic, Follestad eller Dressmann. Er det en seriøs butikk med flinke ansatte er de glade for å kunne komme med anbefalinger og sette sammen antrekk. 

Uansett blir det sjelden feil med en pen bukse og skjorte :)  Passende sko er også greit å tenke på. 

Nå er det jo salg også, ypperlig tid for å oppgradere garderoben!

• Liker 1
Skrevet

Vanlig svart dressbukse og hvit skjorte. V-genser over dette, grå, mørkeblå. Klassisk og alltid pent.

Anonymkode: 91d2a...a08

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...