AnonymBruker Skrevet 20. januar 2017 #1 Skrevet 20. januar 2017 Hei, For noen år siden led jeg av spiseforstyrrelser og gikk kraftig ned i vekt. I løpet av den perioden fikk jeg økt hårvekst på kroppen i form av såkalt "Lanugo" (https://en.wikipedia.org/wiki/Lanugo). Dette er veldig lyse, myke hår som gjerne ikke er synlige på litt avstand, men jeg plages veldig av disse når jeg ser meg i speilet (hårene ser ikke like ille ut som bildet i Wikipedia-artikkelen, men kanskje mer som disse). Jeg har ganske kraftig lanugo på magen og overkroppen, men det er hovedsakelig hårveksten i ansiktet som plager meg og gir meg problemer med selvtilliten. Jeg hadde håper at dette problemet skulle forsvinne når jeg nådde en passelig vekt igjen, men dessverre ser det til å vedvare. Jeg ønsker ikke å klippe eller nappe vekk hårene i tilfelle kraftigere og mørkere hår vokser inn i stedet. Er den eneste løsningen laserbehandling, eller har noen opplevd det samme problemet og fikset det med alternative løsninger? Anonymkode: e21c4...c13
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2017 #2 Skrevet 20. januar 2017 Hei Jeg fikk en bart med lange lyse hår en periode jeg hadde for lav fettprosent. Hårveksten avtok og ble normal (som før) noen år etter at jeg kom tilbake til normal vekt og normal fettprosent. Hvor lang tid er det siden at du kom opp i normalvekt, og har du høy nok fettprosent? Anonymkode: acce5...96c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå