AnonymBruker Skrevet 20. januar 2017 #1 Del Skrevet 20. januar 2017 Jeg er ei jente på 20 år som ble mobbet i 5 år og slet med depresjon i 6 år. For et helvt år siden fikk jeg en unnskyldning fra en gutt som mobbet meg. Også fikk jeg en unnskyldning fra ei annen i dag. Jeg setter selvfølgelig pris på unnskyldningene og det er dems måte og komme seg videre på. Problemet er at jeg vet ikke helt hvordan jeg skal føle meg. Jeg jeg setter veldig pris på det, men samtidig så gjør det litt vondt. Jeg vet ikke hvorfor. Sånn var det første gangen jeg fikk unnskyldning også. Jeg har veldig blanda følelser. Jeg er glad og trist på samme tid. For det minte meg på tilbake tiden. Og jeg strever fortsatt med ting. Jeg har godtatt unnskyldningene. Jeg vet at de har slitet de også. Jeg klarer ikke helt å beskrive det jeg egentlig føler, alt er bare kjempe rart. En veldig spesiell dag. Tårene presset noe veldig når jeg var på vei hjem fra butikken i stad etter hun hadde sagt unnskyld. Jeg trodde man det var normalt og kanskje være med glad når man fikk unnskyldninger. Det er akkurat som om det er bedre og ikke få unnskyldninger for alt er egentlig "glemt" for min del, men mobberne må jo komme seg videre de også. Mange mobbere som sliter selv også og da hjelper det selvfølgelig dem å si unnskyld. Noen andre her som har fått unnskyldning? Hvordan reagerte dere? Følte dere noe av det samme som meg? Anonymkode: 129a2...840 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #2 Del Skrevet 22. januar 2017 Har ikke fått noen unnskyldninger, tviler på at jeg noen gang får.. Anonymkode: c109b...c0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå