Gjest Anonymous Skrevet 6. desember 2004 #1 Skrevet 6. desember 2004 Hei! Jeg har en dongeribukse som er et par år gammel og en del brukt. Den er for lang, og har diger sleng, så har bare brukt den med høye hæler til, og selv da er den i lengste laget. Nå ligger den bare i skapet, men er for god til å kastes, så jeg vurderer å legge den opp. Vil dette gå greit når buksen er brukt og vasket mange ganger? Tenkte å få det gjort hos en skredder, så det hadde vært fint med anbefalinger. Bor i Oslo og vil gjerne unngå de dyreste..
Gjest Espera Skrevet 6. desember 2004 #2 Skrevet 6. desember 2004 Jeg har dessverre ikke skredder-tips til deg, men å legge opp bukser er da gjort på tre minutter selv? Lag en brett på hvor mye du vil legge opp, fest med knappenåler, PRØV (helst med sko) for å se om lengden er passe og så syr du ivei! Hilsen Espera som må legge opp ALLE bukser før de blir tatt ibruk!
Gjest gjest1 Skrevet 6. desember 2004 #3 Skrevet 6. desember 2004 Javisst er det lett å legge opp bukser. Om man har symaskin! De fleste skreddere tar 100 kroner for dette.
Gjest Espera Skrevet 6. desember 2004 #4 Skrevet 6. desember 2004 Går greit uten symaskin også.... Men et av mine julegave-ønsker er symaskin ja, nettopp av denne grunn!
Gjest Anonymous Skrevet 6. desember 2004 #5 Skrevet 6. desember 2004 Har ikke engang nål og tråd i huset.. :oops: Siden jeg aldri har prøvd å legge opp selv, har jeg ikke lyst å debutere med en dongeribukse.. det er jo forresten en søm på kanten nede på beina, som bare er til pynt.. er vel sånn på alle jeans. Tror jeg må ha maskin for å få sydd sånn søm på..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå