Charmina Skrevet 26. juli 2002 #1 Del Skrevet 26. juli 2002 Hei! Skal man barbere mot hårene eller med hårene?? -Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L@dy Skrevet 27. juli 2002 #2 Del Skrevet 27. juli 2002 Jeg tror det er mot hårene. Men nå ble jeg litt usikker. Håper noen kan korrigere meg om det er feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 27. juli 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 27. juli 2002 Takk for svar! Ble nemmelig litt usikker selv også.......!! Har i flere år brukt en sånn maskin som river ut hårene med røttene (silk epil eller noe i den duren) og vært kjempefornøyd med den. deilig å være uten hår i flere uker av gangen....men så plutselig begynte jeg å få flere hårrot betennelser pga av denne bruken. Så nå er det barbering istedet, også er jeg ikke sikker på om det er rett det jeg gjør!?? barberer mot hårene, men så har jeg hørt noen si at det er omvendt? -Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silje =) Skrevet 29. juli 2002 #4 Del Skrevet 29. juli 2002 Mot hårene har jeg alltid gjort... Da får jeg hvertfall med alt! Tror det blir igjen litt hvis man tar det andre veien. Hvertgall på leggene går det ann å ta mot hårene! -Silje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 29. juli 2002 #5 Del Skrevet 29. juli 2002 Hei ! Lite tips : Hva som er riktig kan vel diskuteres, det er vel opp til en hver. Jeg pleier å barbere leggene begge veier. Først mot hårene og så med hårene. Pleier stort sett å bli bra resultat :D Hilsen Kattepus 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå