AnonymBruker Skrevet 20. januar 2017 #1 Skrevet 20. januar 2017 Farmen Kjendis har hatt braksuksess, og allerede er det bestemt ny Kjendis Farmen 2018. Er det ikke en viss fare for at suksessen til Kjendisfarmen vil ødelegge interessen for den originale farmen med tilfeldige norske deltakere? Anonymkode: 57ecc...6f8
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2017 #2 Skrevet 20. januar 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Farmen Kjendis har hatt braksuksess, og allerede er det bestemt ny Kjendis Farmen 2018. Er det ikke en viss fare for at suksessen til Kjendisfarmen vil ødelegge interessen for den originale farmen med tilfeldige norske deltakere? Anonymkode: 57ecc...6f8 Jo. Men gjør det noe da? Anonymkode: 6e908...c10
Fru Uperfekt Skrevet 20. januar 2017 #3 Skrevet 20. januar 2017 (endret) Følger ikke med på vanlig farmen og kommer ikke til å gjøre det med mindre noen jeg kjenner skal delta. Kjendisfarmen ser jeg på Så for å feilsitere Ole Brumm "Ja takk, begge deler" Endret 20. januar 2017 av Fru Uperfekt
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2017 #4 Skrevet 21. januar 2017 Nesj, hvorfor det? Er det populært, og folk ser på, så blir det ikke mindre populært. Fotball har f.eks. blitt veldig lite populært de siste årene, spesielt norsk, fordi det ikke går så mye på åpne kanaler lenger. Farmen er TV2 sin største suksess, ikke rart de vil melke konseptet, så mye som kanalen sliter nå. Anonymkode: ee783...8af 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2017 #5 Skrevet 21. januar 2017 Ja. Heller kjendiser enn kjedelige vanlige folk. Og 5 uker er mer enn nok. 10 uker er for lenge. Anonymkode: 73d5d...0ad 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2017 #6 Skrevet 21. januar 2017 Jeg har faktisk blitt lei av absolutt alt somer av Farmen. Tv 2 spyr jo ut minst en ny sesong, hvert eneste år...... Men det er tydeligvis en god del seere, som ikke har noe bedre å ta seg til... Anonymkode: 73437...b2a
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2017 #7 Skrevet 21. januar 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har faktisk blitt lei av absolutt alt somer av Farmen. Tv 2 spyr jo ut minst en ny sesong, hvert eneste år...... Men det er tydeligvis en god del seere, som ikke har noe bedre å ta seg til... Anonymkode: 73437...b2a Slutter å henge på KG lenge før jeg slutter å se Farmen, for å si det sånn! Anonymkode: ee783...8af 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2017 #8 Skrevet 21. januar 2017 Jeg tror nok kjendisversjonen kan ødelegge litt. Det blir litt anti-klimaks med vanlige deltakere etterpå, vil jeg tro. Personlig hadde jeg gått lei av den vanlige Farmen for 2-3 sesonger siden,men liker kjendisversjonen veldig godt. Jeg kommer nok aldri til å gidde å se vanlig Farmen igjen,dessverre. Anonymkode: 9587f...43e
Gjest MadameDeRosa Skrevet 21. januar 2017 #9 Skrevet 21. januar 2017 Syns det. Kjendis-farmen har jo vist at de f eks får lov til å ha mobil etc. Så er ikke sånn som jeg trodde. Har deltakerne i kjendis-farmen andre regler enn vanlige farmen?
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2017 #10 Skrevet 21. januar 2017 34 minutter siden, MadameDeRosa skrev: Syns det. Kjendis-farmen har jo vist at de f eks får lov til å ha mobil etc. Så er ikke sånn som jeg trodde. Har deltakerne i kjendis-farmen andre regler enn vanlige farmen? Virker slik ja Anonymkode: ac280...7bd
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2017 #11 Skrevet 21. januar 2017 Følger ikke med fast på vanlige farmen, har ikke gjort det siden sesong 3. Kjedisfarmen er et bedre konsept enn vanlig farmen akkurat nå syns jeg, rett og slett fordi vanlige farmen har gått over for mange sesonger. Dersom de produserer like mange sesonger med kjedisfarmen som vanlige farmen så blir jeg garantert like lei av det og. Anonymkode: 2a220...b6c
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2017 #12 Skrevet 21. januar 2017 farmen kjendis er jo såå mye bedre enn vanlig farmen! Gjør meg ingenting om farmen kjendis ødelegger vanlig farmen Anonymkode: 4ba46...aa8
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2017 #13 Skrevet 21. januar 2017 Vanlig farmen har jeg ikke sett på MANGE år, det er oppbrukt. Men kjendis farmen er veldig gøy og følge med på. Anonymkode: 2c543...5f9 1
Calypso Skrevet 21. januar 2017 #14 Skrevet 21. januar 2017 Jeg er også en av de som gikk lei av vanlige Farmen for flere år siden, syntes det er litt morsommere nå når man "kjenner" folka (man kan se om de fremstår sånn som man forventer og så videre)... og hvem vet, kanskje jeg og flere andre får lyst til å se på den vanlige Farmen igjen senere igjen takket være kjendisversjonen. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå