Gjest leiogliten Skrevet 6. desember 2004 #1 Del Skrevet 6. desember 2004 ble operert for korsbånd og menisk skade for godt over et år siden og det har gått ganske greit. har kjent at kneet ikke er 100% men det er vel bare sånn det vil være. Men problemet er at i det siste så har det vært litt vrang. kneet har låst seg flere ganger og når jeg strekker det ut så lager det en stygg knekke lyd og blir litt øm og hoven... i tillegg så kjennes det ut som det er litt trangt inni der til tider... noen som har opplevd noe lingnende? må vel komme meg til doktordama men kvier meg for å krangle meg til MR og spesialister igjen for alt tar så himla lang tid... sukk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 6. desember 2004 #2 Del Skrevet 6. desember 2004 Hei, jeg har selv operert menisk og korsband, ikkeno gøy nei og for min del er det hvertfall sant som du beskriver at det blir aldri 100% bra igjen. Men jeg vil likevel råde deg til å gå tilbake til legen (ev fysio) - siden det låser seg. Fjernet du hele menisken? Ellers kan det jo ev være at det er en løs bit igjen som plager deg. Det bruker å være laaang ventetid på MR etc, men det tar jo enda lenger tid om du venter med å gå dit... Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest leiogliten Skrevet 6. desember 2004 #3 Del Skrevet 6. desember 2004 operert denne ene menisken, mens den andre, som på mr også viste seg og være skadet, ble ikke.... den som ble operert ble sydd i hop. men uansett nå har jeg bestilt time hos legen.. søren ta han som styrer med dårlige knær :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 6. desember 2004 #4 Del Skrevet 6. desember 2004 søren ta han som styrer med dårlige knær :evil: Enig i den! Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. desember 2004 #5 Del Skrevet 6. desember 2004 ble operert for korsbånd og menisk skade for godt over et år siden og det har gått ganske greit. har kjent at kneet ikke er 100% men det er vel bare sånn det vil være. Men problemet er at i det siste så har det vært litt vrang. kneet har låst seg flere ganger og når jeg strekker det ut så lager det en stygg knekke lyd og blir litt øm og hoven... i tillegg så kjennes det ut som det er litt trangt inni der til tider... noen som har opplevd noe lingnende? må vel komme meg til doktordama men kvier meg for å krangle meg til MR og spesialister igjen for alt tar så himla lang tid... sukk.. Det hørest så utrulig kjendt ut! Jeg gjekk til legen og krevde en MR undersøkelse og det fikk jeg veldg fort. Det de fant var en Baker's cyste. Jeg synst du skal få deg en MR time for det er jo noe som er galt,og det er ikke kjekt å gå med smerter i kneet. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest leiogliten Skrevet 6. desember 2004 #6 Del Skrevet 6. desember 2004 problemet er at det tar ganske så lang tid... kanskje fordi jeg befinner meg i trondheim og st.olav har bestandig lange køer for alt.... jaja sånn er det nå en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. desember 2004 #7 Del Skrevet 7. desember 2004 Da var vel jeg heldigere som bor 2 timer fra Ålesund og der har de en MR klinikk som ikke hører til sykehuset i Ålesund,og derfor slapp jeg til veldig fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå