AnonymBruker Skrevet 20. januar 2017 #1 Skrevet 20. januar 2017 Noen som vet noe om hva det har vært der i gammel tid? Altså før kjøpesenterets tid. Og har noen opplevd noe creepy der? Jeg hadde en veldig ekkel episode der for ikke så lenge siden, og lurer på om dette eventuelt er bare i mitt hode eller ei. Det som skjedde var at jeg gikk inn (bare vært der én gang før) for å gå på do. Kjente at det var litt guffent der med en gang jeg trådde inn i bygget, og en intens lukt av tjære var til stede hele tiden. Inne på do kjente jeg plutselig at kroppen ble rar, alt slo seg "vrangt" der nede og jeg ble svimmel. Reiste meg for å vaske hendene, og i speilet ser jeg plutselig at pupillene trekker seg sammen til å bli pittesmå, før de eser ut og blir verdenssvære. Tro meg, jeg går ikke på noen stoffer, haha. Pusten er også skikkelig tung. Blir livredd og føler at det er noe ekkelt i rommet. Ett eller annet er totalt feil! Legger på sprang og har ikke vært der siden. Hjeeelp. Anonymkode: 71661...c75 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2017 #2 Skrevet 20. januar 2017 Ps, jeg ble bra tvert jeg forlot bygget, men frister ikke å dra dit igjen. TS Anonymkode: 71661...c75
Gjest MadameDeRosa Skrevet 22. januar 2017 #3 Skrevet 22. januar 2017 Æsj, nå ble jeg husredd av å lese dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå