Gjest Happycat Skrevet 5. desember 2004 #1 Skrevet 5. desember 2004 Samboer var på byen i går fra tidlig på dagen, noe som også innebar spising på restaurant. Han sender melding feil til meg hvor han søker etter nummer til denne restauranten etter besøket. Da han kommer hjem, temmelig beruset, sier han at servitrisa la skikkelig an på han. Han sovner. Klokka halv ett på natta ringer hans mobil og jeg svarer. I andre enden er det ei jente som lurer på hvor hun har ringt.. og at hun må ha ringt feilt nummer... Jeg ringer opp nummeret fra egen mobil og i andre enden svarer det samme jenta, men hun presenterer restauranten han tidligere var å spiste på.... Hva skal jeg tro?? :-?
mulle Skrevet 6. desember 2004 #2 Skrevet 6. desember 2004 ikke godt å si? Du kan tro det beste eller det verste. Mitt tips: Spør han! Mannfolk... :evil:
Happycat Skrevet 6. desember 2004 #4 Skrevet 6. desember 2004 Jeg har spurt han, da han ble edru og kunne se meg i øynene. :-? Han innrømmet at han hadde taklet dette dårlig, og at han hadde hatt dårlig samvittighet allerede ute på byen.. Han ville aldri latt det gå noe lengere enn dette (flørt).. og sier samtidig at det var godt med en bekreftelse.. Og da sitter jeg å tenker.. hva blir det neste? Gir ikke jeg han bekreftelse nok? Liker han meg ikke lenger?? Selv om han har sagt at det aldri skal skje igjen og at han elsker meg.. så sitter jeg fortsatt og tenker og analyserer.. ikke sunt.. :cry: Mannfolk!! :evil:
Gjest jente Skrevet 6. desember 2004 #5 Skrevet 6. desember 2004 Skjønner godt at du sitter og tenker, jeg. En ting er den "bekreftelsen" man får hvis noen virker interessert, men det blir jo noe annet når du vet at han har gitt signaler tilbake også. På den annen side var han jo relativt åpen om det og hadde ikke tenkt å la det gå lenger. Jeg vet selv at jeg kan være littegranne flørtete når jeg snakker med menn - men jeg ville aldri latt være å fortelle at jeg hadde kjæreste, feks, eller tatt initiativ ovenfor vedkommende. Og det der med bekreftelse - hvor mye bekreftelse fikk han, og trenger han..? Og hva er det han ikke får av deg? Jeg tror vi lett kan bruke "manglende bekreftelse" for å gjøre ting vi vet ikke er pent...
Gjest Anonymous Skrevet 6. desember 2004 #6 Skrevet 6. desember 2004 Du skal tro det som har skjedd. Han har i hvertfall gitt etter for denne "flørten". Også er disse mannfolka så flinke til å komme med dumme unnskyldninger da. "Buhu.... deilig med bekreftelse" Du burde være hans bekreftelse.
Gjest Rytter Even Skrevet 6. desember 2004 #7 Skrevet 6. desember 2004 Fy f... hvor naive dere jenter er. Hvis den meldingen ikke hadde blitt sendt til deg så hadde du aldri fått vite om episoden. Typen din er sikkert skarp og intelligent, han reddet seg i hvert fall ut av situasjonen til karakter 6. Jeg er mann og kan si så meget som at sikkert 1 av 3 av mine venner bedrar damene sine med løse bekjentskaper fra tid til annen. De legger ikke noe mer i det enn spenning og sex, og de tar det aldri noe lenger enn til ett møte. Men de gjør det av og til. Ingen av dem har blitt tatt, men det skyldes kun godvilje fra damene deres.
Ciara Skrevet 6. desember 2004 #8 Skrevet 6. desember 2004 Huff, Rytter Even, om det er sant eller ikke det du sier, så merker jeg at jeg får litt vondt i magen av meldingen din... Jeg vet at flere av vennene til kameraten min har rotet på byen, mer eller mindre alvorlig. Men jeg klarer liksom ikke å begynne å tenke at min samboer også kanskje gjør det. Det er jo en fallitterklæring å skulle hevde at det er sannsynlig at de fleste menn er utro i blant. Jeg skulle ønske at voksne folk faktisk kunne begynne å oppføre seg som voksne folk! :evil: Dvs ikke oppføre seg så rottent mot et menneske man har vært/er glad i. Happycat - jeg skjønner godt at du tenker mye rart nå. Forhåpentligvis har mannen din skjønt hvor dumt dette var... Varme tanker til deg!
Gjest dang Skrevet 6. desember 2004 #9 Skrevet 6. desember 2004 Ser du ikke selv hva som har skjedd.....våkn opp og få opp øynene dine..har var på byen og en plass for å spise...ser ei lekker berte som jobber der, flørter villt med henne og gir henne nummeret sitt...Klarer du ikke å dra den samme slutningen, etter alt du selv har skrevet?
Gjest Anonymous Skrevet 6. desember 2004 #10 Skrevet 6. desember 2004 Blir litt matt over kommentarer som Rytter Even kommer med; Fy F... så naive dere er. Er det for mye forlangt og kunne stole på samboern sin? Det burde være en selvfølge! Hvis jenter legger inn innlegg om at de har sjekket mobiler etc, da er de syke i hodet som ikke kan stole på parteren sin. Overtramp osv. Gjør man IKKE det, eller ikke følger godt nok med på hva han driver med, så er faen meg det galt også?! :evil:
Gjest jo'a Skrevet 6. desember 2004 #11 Skrevet 6. desember 2004 Hvis jenter legger inn innlegg om at de har sjekket mobiler etc, da er de syke i hodet som ikke kan stole på parteren sin. Overtramp osv. Hadde du likt om typen din, sjekket mobilen din, loggen på interntt og msn osv..det er klare overtramp..Hadde det skjedd meg, så hadde dama blitt erstattet ganke fort. Normal oppførsel og hvis du er noe lunde oppegående, sier deg om det er noe galt..uten at du skal gjøre slike overtramp mot partenern din.
Icy Skrevet 6. desember 2004 #12 Skrevet 6. desember 2004 Jeg har spurt han, da han ble edru og kunne se meg i øynene. :-? Han innrømmet at han hadde taklet dette dårlig, og at han hadde hatt dårlig samvittighet allerede ute på byen.. Han ville aldri latt det gå noe lengere enn dette (flørt).. og sier samtidig at det var godt med en bekreftelse.. Og da sitter jeg å tenker.. hva blir det neste? Gir ikke jeg han bekreftelse nok? Liker han meg ikke lenger?? Selv om han har sagt at det aldri skal skje igjen og at han elsker meg.. så sitter jeg fortsatt og tenker og analyserer.. ikke sunt.. :cry: Mannfolk!! :evil: Typisk kvinner. Dere ANALYSERER det meste som blir sagt. Ta menn på ordet vi er enkle vesen.
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 7. desember 2004 #13 Skrevet 7. desember 2004 jeg hadde virkelig ikke trengt å skrive inn her jeg, ang dette problemet. For til og med et barn kan forstå hva denne mannen har holdt på med. mer sier ikke jeg
Gjest Smart*Cat Skrevet 7. desember 2004 #14 Skrevet 7. desember 2004 jeg hadde virkelig ikke trengt å skrive inn her jeg, ang dette problemet. For til og med et barn kan forstå hva denne mannen har holdt på med. Støtter denne. Hvor sannsynlig er det at en servitrise legger an på en gjest? Hun hadde fått sparken ganske kjapt om det ble oppdaget. Nei, det er på tide å ikke være så blåøyd jente!
Gjest Anonymous Skrevet 7. desember 2004 #15 Skrevet 7. desember 2004 Støtter denne. Hvor sannsynlig er det at en servitrise legger an på en gjest? Hun hadde fått sparken ganske kjapt om det ble oppdaget. Nei, det er på tide å ikke være så blåøyd jente! DU bare støtte sexy Cat fordi dere er katter begge to :fy:
Happycat Skrevet 7. desember 2004 #16 Skrevet 7. desember 2004 Ser du ikke selv hva som har skjedd.....våkn opp og få opp øynene dine..har var på byen og en plass for å spise...ser ei lekker berte som jobber der' date=' flørter villt med henne og gir henne nummeret sitt...Klarer du ikke å dra den samme slutningen, etter alt du selv har skrevet?[/quote'] Jeg har dratt en slutning da.. men må si (til hans forsvar hvor dumt det enn er), at han ringte til restauranten fordi han hadde mista visakortet. (om det nå er sant.. :-x ), dermed kunne hun fått tak i nummeret hans. Han sier han ikke ga det. Men uansett så tror jeg og vet jeg at han har flørta litt over grensa for hva jeg mener er lov. Men er det så ille at jeg ikke kan tilgi.. :oops: Jeg vet ikke.. Nå høres det jo ut som jeg er ei av de damene som alltid tilgir kjæresten, uansett hva han har gjort, og psyker meg selv lenger og lenger ned i gjørma.. Har aldri vært sånn før. Men vi har et barn sammen og hus sammen.. men.. men.. men...
Gjest dang Skrevet 7. desember 2004 #17 Skrevet 7. desember 2004 Det hele virker litt tvilsomt mener nå jeg da. Det at dere har barn og hus og full pakke, gir han vel ikke lengre "grense" enn om dere bare var kjærester? Det budre være en større grunn for å holde seg i skinnet!! Jeg ville tatt en skikkelig alvors-prat med han, for å få ordnet opp..det kan jo faktisk være en liten missforståelse også?..men si klart fra at dette er siste gang, ellers så er det rett ut..kanskje han husker på det til neste gang?
Happycat Skrevet 7. desember 2004 #18 Skrevet 7. desember 2004 Hvor sannsynlig er det at en servitrise legger an på en gjest? Hun hadde fått sparken ganske kjapt om det ble oppdaget Hmm.. kan jeg virkelig få henne sparket??? Hun hadde nok flørtet ja.. og selv om han flørtet tilbake :evil: så mente han at hun var ganske pågående..
Gjest dang Skrevet 7. desember 2004 #19 Skrevet 7. desember 2004 Nå er det vel heller typen din du bør rette "angrepet". Ikke sikkert servitrisen visste han var opptatt?
Happycat Skrevet 7. desember 2004 #20 Skrevet 7. desember 2004 Han har ring på fingeren.. men jeg vet jo at det er han jeg må rette øynene mot.. Akkurat nå har jeg sagt at jeg trenger tid til å finne ut av det, og at han må finne seg i at jeg er sur og tverr i noen dager.. nåh.. det går vel over. Han hadde jo ikke akkurat sex med dama..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå