Felicia Skrevet 5. desember 2004 #1 Del Skrevet 5. desember 2004 Vi skal få en verdivurdering av megler på leiligheten vår for å benytte som grunnlag for en refinansiering av lånet på leiligheten. Er det noe spesiellt vi bør gjøre på forhånd? Vi vil jo gjerne at megleren skal sitte igjen med best mulig intrykk. At det er ryddig og rent ser jeg på som er selvfølge - er det noe annet vi bør tenke på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 6. desember 2004 #2 Del Skrevet 6. desember 2004 At alt er i orden, at det ikke mangler lister eller at kranene lekker etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 6. desember 2004 #3 Del Skrevet 6. desember 2004 Kanskje male litt der malingen evt. ikke ser helt bra ut/flasser av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 6. desember 2004 #4 Del Skrevet 6. desember 2004 Det er ikke megler du skal gjøre inntrykk på, men på potensielle kjøpere. Sammen skal dere og megler finne en god pris og bli enige om hva dere skal gjøre på hver deres front for at dere sammen skal oppnå best mulig pris. Da vi solgte, ba vi om anbud fra fire meglere. Vi ba dem komme og fortelle oss tre ting: - gi en verdivurdering - gi oss tips om forberedelse (maling, nytt gulv, flytting av møbler etc.) - og hva de tok for jobben. Jeg var helt klar da jeg ringte hver og en av dem og de visste de kom på "intverju". Vi valgte den som passet oss best og som tilfredsstilte våre krav. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 6. desember 2004 #5 Del Skrevet 6. desember 2004 Aahh.. nå ser jeg det er snakk om refinasniering, var litt rask der. Ja, men du kan likevel gjøre som jeg sa, vi fikk skriftlig verdivurdering fra alle sammen. Men det var på mail da, så jeg vet ikke hva banken din krever. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoegal Skrevet 6. desember 2004 #6 Del Skrevet 6. desember 2004 men husk at de fleste kjøpere ser på taksten når de byr! derfor er det et poeng å gjøre leiligheten tilsvarende visningsklar når takstmannen kommer på besøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicia Skrevet 7. desember 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 7. desember 2004 Ja... som jeg skrev, så var dette kun en verdivurdering for å refinansiere lånet vårt, så det skal hverken takstmenn eller kjøpere inn i leiligheten. Men takk for tips uansett! Megleren kunne møte opp på kort varsel, så han var innom allerede i går. Leiligheten som vi kjøpte for under 2 år siden har steget i verdi fra 1280000 til 1650000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå