Sommer87 Skrevet 20. januar 2017 #1 Skrevet 20. januar 2017 Jeg fikk en svak positiv graviditetstest 11 dpo med morgenurin. Er gal og stresset og har derfor testet morgen og kveld etter det (vet jeg er tullete). Jeg er nå på 13 dpo og skal egentlig ha mensen om 2 dager. Alle testene er svakt positive, men de har ikke blir sterkere. Alle viser kun en svak rosa strek. De to siste dagene har jeg hatt mye rart vondt i magen (ikke helt mensenmurring, men noe lignende). Jeg har også hatt en slags sitrende, verkende følelse i puppene. I går verket de ordentlig. idag føles det ut som alle symptomene er borte! Nå føler jeg et snev av normal mensenmurring, men puppene føles helt normale. I tillegg har jeg noen brune "tråder" i utfloden. Veldig lite, men de synes på papiret etter toalettbesøk. Er så redd for at det er en SA og at jeg er dum som har testet før mensen skulle kommet. noen som har mistet alle symptomer noen dager, men likevel vært gravid? Noen som kjenner til slike brune tråder i utfloden. Kan det være noe rester etter egget festet seg? På forhånd for at dere er snille og svarer en tullete jente som veldig gjerne vil ha en liten baby!
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2017 #2 Skrevet 20. januar 2017 Du må bare prøve å roe litt ned. Det er VELDIG tidlig ennå. Trenger ikke bety noe at streken er svak og at symptomer forsvinner en dag. Og blodtråder kan være festeblødningen. Anonymkode: 5e53e...710
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2017 #3 Skrevet 20. januar 2017 Det å plutselig miste alle symptomene er ikke et godt tegn! Hilsen en som har gått igjennom 3 aborter. Du kan drs til legen og ta hcg prøver, da vet du Anonymkode: d7f90...c8a
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2017 #4 Skrevet 20. januar 2017 Kan og være kjemisk Anonymkode: 718e1...513
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2017 #5 Skrevet 21. januar 2017 Så tidlig hadde jeg nesten ingen symptomer så det behøver ikke å bety noe. De kom og gikk de første ukene og så kom kvalmen som fremdeles sitter i for min del. Ville ventet noen dager og så testet igjen. Alternativt gå til fastlegen din og ta blodprøver. Anonymkode: 13b3e...a29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå